این اردوها با هدف ایجاد فضای آموزشی ، تربیتی، و برنامه های مفرّح در فضایی شاد و خاطره انگیز برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کل کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۴۵۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 04 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، اردو ازجمله فعالیت های فرهنگی با رویکرد پرورشی است که هم سو با سایر فعالیت های تربیتی ،آموزشی زمینه لازم را برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش های اسلامی نزد مددجویان  فراهم می کند.
 
 بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه کمیته امداد برای توانمند سازی فرهنگی مددجویان برنامه های مختلفی برگزار می کند،گفت:این اردوها باحضور سه هزار و 300نفر از دانش آموزان دختر تحت حمایت درمقطع متوسطه اول و دوم از 10تیر ماه سال جاری آغاز و تا 31 شهریورماه  ادامه دارد.
 
وی با اشاره به اینکه شروع فعالیت اردوهای آموزشی و تربیتی درسال جاری به میزبانی مجتمع  فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدونکنار به صورت کشوری اجرا می شود، افزود: در این اردو برنامه های آموزشی مانند اخلاق عملی( فضایل اخلاقی) ، سبک زندگی دینی اسلامی از منظر ائمه اطهار(ع)، برگزاری جلسات کارگاه مهدویت، نقش نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، بصیرت دینی، آسیب شناسی فضای مجازی و... برگزار می شود.
 
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران برگزاري نمايشگاه سوادرسانه و رساله با موضوع آسيبهاي فضاي مجازي وشبكه هاي اجتماعي و اثرات مخرب آن درخانواده،غرفه قرآن وحديث، غرفه حجاب وعفاف،برگزاري مسابقات ورزشي باهدف تقويت روحيه نشاط و شادابي در بين مددجويان و ... را از دیگر برنامه های این اردوها دانست.
 
 میزبانی مازندران از3 هزار و 300نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد
وی با بیان اینکه علاوه بر میزبانی مازندران از سه هزار و 300نفر از دانش آموزان دختر تحت حمایت در مقطع متوسطه اول و دوم از سراسر کشور ، تصریح کرد: همزمان یک هزار و 500نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان هم به اردوهای مشهد وقم اعزام می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار