فرماندار شهرستان بم از راه‌اندازی دو کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۵ در این شهرستان خبر داد و گفت: مرکز تی سی هم در حال راه‌اندازی است.
کد خبر: ۴۵۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 08 July 2017
رضا اشک صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بم در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: دو مرکز ترک اعتیاد ماده 15در بم راه‌اندازی شده و مرکز تی سی هم در حال راه‌اندازی است .

وی به نقش رسانه‌ها در پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: نقش رسانه‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم و اثرگذار است.

فرماندار شهرستان بم با بیان اینکه نیروی انتطامی در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم کرده است افزود: رسانه یکی از مهمترین ابزارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و باید در خدمت جامعه برای کنترل شیوع قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه عقل و تدبیر حکم می‌کند که همه لایه‌های اجتماعی دست به دست هم داده و با  آسیب‌های اجتماعی مبارزه کنند خاطر‌نشان کرد: یک حرکت همه جانبه در جامعه لازم است و به نوعی باید بسیج عمومی در این زمینه صورت گیرد.

اشک با اشاره به نقش موثر سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان‌(عج) مبارزه با قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر را در دستور کار جدی دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار