مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه مصرف برق در کرمانشاه رکورد زد و به 685 مگاوات رسید، گفت: اگر مردم همکاری کنند تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۴۵۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 08 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مهرداد الماسی با اشاره به گرمای چند روز اخیر در سراسر کشور اظهار کرد: در این چند روز در کشور رکورد مصرف برق شکسته شد و روز چهارشنبه (14 تیر) مصرف برق 55 هزار و 364 مگاواتی در کشور به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه رکورد مصرف برق در کرمانشاه هم شکسته شد، یادآوری کرد: روز سه‌شنبه (13 تیر) نیز بیشترین مصرف برق کرمانشاه را به میزان 685 مگاوات داشتیم که یک رکورد بود.

به گفته الماسی میزان مصرف برق در تابستان امسال نسبت به میانگین سال گذشته افزایش داشته و از همین رو مشتکرین باید حتما مدیریت مصرف برق داشته باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تا این لحظه در استان خاموشی ناشی از کمبود نداشته ایم، خاطرنشان کرد: ادامه این روند بستگی به مدیریت مصرف برق توسط مردم دارد و اگر همکاری لازم را داشته باشند می‌توانیم تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم.

وی معتقد است، با توجه به گرمای هوایی که در منطقه حاکم شده، مردم باید به فکر صرفه‌جویی باشند تا بتوانیم تا پایان تابستان تامین برق را به صورت پایدار داشته باشیم.

الماسی ساعت 12 تا 16 بعدازظهر و 19 تا 23 شب را ساعت پیک مصرف برق دانست و افزود: مشترکین باید در این ساعت وسایل پرمصرف برقی را روشن نکنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: این وسایل شامل اتو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و... است.

وی با بیان اینکه در ساعت اوج مصرف باید کولرهای آبی را روی دور کند قرار داد، از مردم خواست دمای کولرهای گازی را نیز روی 25 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنند.

الماسی خاموش کردن لامپ‌های اضافی و استفاده از لامپ‌های کم مصرف را نیز ساده‌ترین راه صرفه‌جویی در مصرف برق دانست.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در پایان از وجود 730 هزار مشترک برق در بخش‌های مختلف در استان کرمانشاه خبر داد. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار