اولین دوره آموزشی قرآن و عترت با رویکرد آموزش مفاهیم قرآنی ویژه 120 تن از مدیران و مربیان مهدهای کودک کرمانشاه با حضور دکتر علی اصغرشعاعی استاد بین المللی قرآن کریم و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، مدیرکل و مسئولان بهزیستی در محل مجتمع فرهنگی آموزشی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 16 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه،  دکتر امید قادری اظهار داشت: با توجه به گسترش فضای مجازی در جامعه اهمیت آموزش ها و تعلیم و تربیت خصوصا در مهدهای کودک دوچندان است چرا این موضوع پیچیده ای است

وی به ماجرای آتنا کودک هفت ساله که قربانی آسیب های روانی و رفتارجنسی شد اشاره کرد و گفت: مدیران مهدهای کودک  می توانند در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی با ارائه راهکارها و ایده های جدید به بهزیستی کمک کنند و بهزیستی نیز از طرح و ایده های جدید حمایت می کند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: وقوع اینچنین حوادثی امنیت روانی اجتماع را به خطر می اندازد و در کنار آن نیز امنیت سیاسی حکومتی جامعه نیز تهدید می شودبیشتر آموزه های قرآنی نیز بر مبنای پیشگیری و مداخله ای است که هدف آن کمال انسان است.

وی با بیان اینکه نهادهای فرهنگی نقش مهمی در پیشگیری از اسیب اجتماعی دارند و دولت نیز اهتمام ویژه ای در این زمینه دارد، تصریح کرد: اگر افراد نسبت به آسیب های اجتماعی مسئولیت پذیر باشند یقینا می توان از وقوع آنها جلوگیری کرد. 

قادری  در ادامه عنوان کرد: وظیفه پرورش استعدادها و هدایت فکری فرهنگی نونهالان زیر 6 سال بر عهده مهدهای کودک است و مدیران و مربیان نقش ویژه ای دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار