رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: با تلاش عوامل گروه امداد و نجات، جوانی 22 ساله از مرگ حتمی در مشاء دماوند نجات پیدا کرد.
کد خبر: ۴۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 13 June 2015
حمید فرهادی اظهار داشت: طی تماس تلفنی با پایگاه امداد و نجات بین‌شهری شهید حسین لالی آبعلی، از سقوط فردی از ارتفاع مطلع شدیم.

وی افزود: بلافاصله یک گروه امداد شامل چهار نجاتگر کادر و داوطلب به همراه یک دستگاه آمبولانس به موقعیت حادثه که در یک خانه ویلایی در منطقه مشاء بود، اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: پس از رسیدن تیم اعزامی مشخص شد، یک جوان 22 ساله که اهل همدان است به همراه یک گروه مشغول ساخت و ساز بودند که از روی داربست به ارتفاع چهار متر سقوط می‌کند.

فرهادی ادامه داد: از آن جایی که در بحث‌های امداد و نجات سرعت عمل از شاخصه‌های اصلی است، گروه عملیاتی با سرعت زیاد کار خود را انجام داد تا این جوان از دست نرود.

 وی گفت: براثر ارتفاع زیاد و همچنین ناهموار بودن زمین ویلا، فرد به شدت آسیب دید و از ناحیه سر، یک دست و یک پا دچار شکستگی و خون‌ریزی شد.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: گروه عملیاتی پس از کنترل خون‌ریزی، مصدوم را فیکس کرده و به دلیل اینکه خون‌ریزی شدید بود، این جوان را به سرعت به بیمارستان انتقال دادند تا یک جوان از مرگ حتمی نجات پیدا کند.

فرهادی تصریح کرد: در این عملیات محمدعلی علاءالدینی، ابراهیم ساعدی، بهنام ذوالفقاری و عباس حاجی‌علی‌اکبری از گروه امداد و نجات شرکت داشتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار