معاون استاندار قم:
معاون استاندار قم پیشنهاد کرد کمیته‌ای به ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم و دبیری شرکت آب و فاضلاب استان قم با هدف حفظ ایمنی و سلامت آب تشکیل شود.
کد خبر: ۴۷۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸ 07 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، احد جمالی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان که با حضور جمعی از مدیران استان در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد گفت: در دولت یازدهم اقدامات و خدمات گسترده ای انجام شد و این دولت که به عنوان دولت اعتدال مطرح است، از تمام سرمایه‌ها و ظرفیت‌های نظام و حاکمیت استفاده کرده و با برنامه مسائل را پیش می‌برد.

جمالی به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ اشاره کرد و گفت: امیدواریم که دولت دوازدهم با همکاری همه مدیران بتواند این دغدغه‌ها و بیانات را عملی کرده و در راستای مشکلات مردم گام بردارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه به موضوع امنیت و ایمنی آب اشاره کرد و گفت: دو هفته پیش از سرشاخه‌های دز و محل انتقال آب به قم بازدیدی به عمل آمد و یک سری تذکرات ارائه شد تا بتوانیم همواره در راستای حفظ امنیت و ایمنی آب بکوشیم.

وی افزود: تهدیدات بیوتریست در این زمینه وجود دارد و با توجه به اینکه استان قم بیشترین سهم استفاده از آب انتقالی از سرشاخه‌های دز را دارد، باید در راستای مصونیت این امر تلاش کند.

جمالی تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود کمیته ای به ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم و دبیری شرکت آب و فاضلاب استان قم تشکیل شود تا بتوانیم همواره در راستای حفظ ایمنی و سلامت آب بکوشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار