رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: مرکز خدمات مشاوره ای تویسرکان در سه ماهه نخست سالجاری به دو هزار نفر از مراجعه کنندگان این مرکز خدمات مشاوره ای ارائه داده است.
کد خبر: ۴۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 15 June 2015
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: مرکز خدمات مشاوره ای تویسرکان در سه ماهه نخست سالجاری به دو هزار نفر از مراجعه کنندگان این مرکز خدمات مشاوره ای ارائه داده است.

به گزارش مهر؛ حجت الاسلام علی کاروند با بیان اینکه تبلیغات اسلامی تویسرکان برنامه های متنوعی برای تیرماه درنظر گرفته است، اظهار داشت: در راستای ترویج و گسترش عقاید و آرمانهای اسلامی برای مردم به ویژه قشر جوان و بانوان که در جامعه حضور فعال و نقش تاثیرگذاری دارند ۴۰ نفر از مبلغان با هماهنگی و همکاری اداره برای برگزاری گفتمان و سخنرانی با محوریت تبیین فعالیت های تبلیغات اسلامی، به مناطق مورد نظر اعزام می شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستات تویسرکان هدف از برگزاری این گفتمان ها را اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مردم به ویژه نسل جوان و ایجاد فرصت پرسش و پاسخ در میان مخاطبان برای رفع شبهات عنوان کرد که توسط روحانیون و مبلغات اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: برپایی بیش از ۴۰ مراسم سخنرانی روز تبلیغ و اطلاع‌ رسانی دینی توسط روحانیان بومی، طرح هجرت و مستقر از جمله برنامه های این اداره است.

حجت الاسلام کاروند در ادامه با بیان اینکه بانک اطلاعات مبلغین شهرستان تویسرکان تدوین شده است، اضافه کرد: هدف از این طرح شناسایی مبلغین شهرستان و دسترسی آسان به آنان در مواقع ضروری است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان تعداد روحانیان مستقر، طرح هجرت، ائمه جماعات و مبلغین مقیم شهرستان را ۸۲ نفر اعلام کرد که در مناسبتهای مختلف به ترویج احکام نورانی اسلام در مساجد و محافل دینی می پردازند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی تویسرکان خدمات مشاوره ای انجام می دهد، گفت: مرکز خدمات مشاوره ای وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با بهره مندی از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در سه ماهه نخست سالجاری به دو هزار نفر از مراجعه کنندگان به این مرکز خدمات مشاوره ای ارائه کرده است.

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه مشاوره در زمینه خانوادگی، تحصیلی، ازدواج، اعتقادی و مذهبی از مهمترین خدمات ارائه شده این مرکز است، ابراز داشت: همچنین مدیریت حوزه نیز در تامین اساتید این مرکز همکاری لازم را دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار