فرمانده انتظامی شهرستان بهار از افزایش 102 درصدی کشفیات انواع سرقت در این شهرستان در سه ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 15 June 2015
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از افزایش 102 درصدی کشفیات انواع سرقت در این شهرستان در سه ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ "باقری" عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بهار در سه ماه امسال را خوب ارزیابی و اظهار کرد: در سه ماهه امسال در راستای امنیت اجتماعی کاهش سرقت، در بخش فروشندگان و نصاب ماهواره با 85 تا 90 درصد، برخورد و جمع‌آوری محصولات غیرفرهنگی 120 درصد و قاچاق کالا 39 درصد افزایش کشف و دستگیری مواجه بودیم.

وی با تاکید بر اینکه عزم نیروی انتظامی در برخورد با معتادان بسیار جدی است، اضافه کرد: در برخورد با فروشندگان و نصاب ماهواره 90 درصد و با توزیع‌کنندگان موادمخدر 20 درصد افرایش داشته‌ایم.

سرهنگ باقری از کشف و ضبط 203 هزار و 420 نخ سیگار قاچاق در سه ماهه امسال خبر داد و تصریح کرد: همچنین در این مدت، 9 هزار لیتر سوخت قاچاق و سه هزار و 287 مورد قاچاق انواع لوازم‌خانگی، آرایشی و بهداشتی کشف شده است.

وی با اشاره به افزایش 70 درصدی تصادفات جرحی در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: در این مدت هزار و 100 دستگاه موتور سیکلت متخلف و خودرو فاقد پلاک جمع‌آوری و توقیف شد.

وی در ادامه با تاکید اجرای بیش از 102 طرح امنیت اجتماعی در شهرستان بهار از جمله برخورد با موتور سیکلت‌های مزاحم، نصاب ماهواره و خرده‌فروشان مواد مخدر یادآور شد: در مدت سه ماهه امسال تماس با مرکز 110، 18 درصد و تماس‌های عملیاتی 13 درصد افزایش یافته است.

توقیف چهار خودرو بیش از سه میلیون تومان جریمه در شهرستان بهار

سرهنگ باقری در بخش دیگری به توقیف وسایط نقلیه با جریمه‌های بالا اشاره و تصریح کرد: در این مدت 36 دستگاه خودرو و موتور سیکلت بیش از یک میلیون تومان و چهار خودرو بیش از سه میلیون تومان جریمه توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به دیگر عملکردهای سه ماهه نیروی انتظامی شهرستان بهار گفت: در این مدت چندین نفر از خرده‌فروشان و قاچاقچیان که نقش توزیع‌کننده داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ باقری در ادامه به برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: رویکرد نیروی انتظامی رویکردی فرهنگی و اجتماعی بوده که از جمله برنامه‌ها در این ماه حضور در 50 مسجد و شناساندن آسیب‌های اجتماعی و آگاهی‌رسانی به مردم در جهت پیشگیری از سرقت، جرائم و آسیب‌های موجود در فضاهای مجازی و حضور در نمازهای جماعت و برقرار کردن ارتباط نزدیک با مردم و شنیدن مشکلات آنان و برخورد با مظاهر علنی روزه‌خواری و حرمت‌شکنی است.

خانواده، بزرگترین نهاد مستحکم در جامعه

سرهنگ باقری با بیان اینکه خانواده‌ها باید بیشتر مواظب کودکان خود باشند، گفت: امروزه دشمن قصد داشته به‌وسیله فضاهای مجازی از جمله وایبر که تصاویرهایی نیز در آن منتشر می‌شود به خانواده که بزرگترین نهاد مستحکم در جامعه بوده آسیب‌های زیادی وارد کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به شعار "هم‌دلی و هم‌زبانی، دولت و ملت" خاطر نشان کرد: از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان بهار در راستای تحقق این شعار در سال‌جاری اقداماتی در بحث پیشگیرانه ارائه آموزش‌های همگانی و حضور در مساجد و مدارس شهرستان و انجام فعالیت‌های فرهنگی است.

سرهنگ باقری با تاکید بر اینکه در سال هم‌دلی و هم‌زبانی باید از تخریب یکدیگر بپرهیزیم، گفت: نتیجه این شعار افزایش رضایت‌مندی مردم از این نظام است.

شهدای نیروی انتظامی، مظلوم‌ترین شهدا‌

وی مظلوم‌ترین شهدا را شهدای نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یک نیروی مردمی است که با پشتیبانی از آن می‌توان به اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی دست یافت.

سرهنگ باقری در بخش دیگری اظهار کرد: بعضی از شایعات باعث ناامنی شده بنابراین فرماندهی انتظامی این شهرستان برای پیشگیری از این شایعات در حد امکان اخبار را منعکس می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان، با تاکید بر اینکه خبرنگاران پرچمداران و سفیران این نظام هستند، تصریح کرد: این قشر با ولایت‌پذیری، نقش خطیری را در جامعه ایفا می‌کند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار