علیرضا نعیمی اظهار کرد:
علیرضا نعیمی گفت، پایداری شهری به معنای جذب، نگهداشت و توسعه منابع گوناگون در شهرهاست.
کد خبر: ۴۹۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 10 September 2017

این روزها باز قرار است شورای شهر شهر قدس دوباره سرنوشت مدیریت شهر را به فردی بسپارند که مبری از آزمون و خطاهای قبلی باشد .قرار است این بار با انتخابی درست گره از مشکلات عدیده ی شهر گشوده شود.

در همین خصوص علیرضا نعیمی متولد 1340مدیر عامل تیم فوتسال پارسیان شهرقدس، یکی از رزمندگانی که در 8 سال جنگ شرکت داشت و با 50 درصد جانبازی و اعزام های متعدد به جبهه که بار مجروحیت در دوران جنگ تحمیلی و دارای کارنامه درخشانی از رشادت و ایثارگری را دارد، نامزد شهردار شهر قدس است، تاکید کرد، مدیریت شهرداری یک مدیریت خاص،متفاوت، پیچیده و چند بعدی می باشد و شهرداری چون از اعتبارات دولتی به طور مستقیم بهره مند نمی شود و بخش زیادی از بودجه شهرداری از طریق کمکهای مردم حاصل می شود لذا شهردار باید افکار اقتصادی داشته باشد وبتواند با دستگاههای اجرایی ارتباط داشته باشد.

وی افزود، شهرداری یک نهاد بسیار مهم و تاثیرگذار در اداره شهر است و وظیفه شهرداری تنها یک وظیفه خدماتی و عمرانی نیست بلکه شهرداری یک نهاد اثرگذار است که تمام فرایندها و تعاملات اجتماعی یک شهر را در بر می گیرد.

نعیمی در تعریف پایداری شهری نیز گفت، شهر پایدار شهری است که به نحوی برنامه‌ریزی شده باشد که جامعه شهری ساکن در آن قادر باشد بدون تهدید نیازهای نسل‌های آتی، نیازهای جامعه شهری کنونی را برطرف نماید. بدین ترتیب سازمان فضایی شهر به عنوان فضایی مطرح می‌شود که بایستی برای جامعه شهری امکان تحقق شهر پایدار را فراهم آورد.

وی افزود، در آمد پایدار در شهر را باید  به سمت و سوی درآمد سازی ببریم و جدا از  درآمد زایی معضل دیگری را هم حل نکنیم، چنان نشود که در آینده خود آن طرح و یا جذب در آمد باعث معضل جدید در مدیریت شهری شود.

نعیمی همچنین  عنوان کرد، عدم شفاف سازی آتشی را به پا خواهد کرد که تر و خشک با هم خواهند سوخت و در نهایت دود حاصل از ان به چشم اهالی و شهروندان شهر قدسی خواهد رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار