آیین معنوی بزرگداشت یاد و خاطره مقدس ۴۰۰ شهید سرافراز شهرستان قدس و ۳ شهید گمنام این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹ 28 September 2017
به گزارش تابناک تهران، آیین معنوی بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، جمعی از اعضای شورای شهر و شورای اداری در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) برگزار شد.

در این آیین باشکوه، حاضران پس از قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و 400 شهیدان سرافراز شهرستان قدس و 3 شهید گمنام تجدید پیمان کردند.

در این مراسم الهیاری فرمانده سپاه شهرستان قدس، اظهار داشت: شهداء سند عزت و سربلندی ملت ایران هستند و امنیت و اقتدار کنونی کشور مرهون ایثار و از خود گذشتگی دلاورانی است که با خون خود درس آزادگی را به همه ما آموختند.

وی با اشاره به تشییع پرشکوه شهید محسن حججی، عنوان کرد: در تاریخ ایران مراسم تشییع پیکر امام راحل ولی امیر مسلمین به عنوان با‌شکوه‌ترین آیین تشییع تاکنون بود که پس از ایشان مراسم تشییع شهید حججی با حضور مردم مومن اتفاقی عظیم و بی‌نظیر بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس، تصریح کرد: این حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم بیانگر پایداری و وفاداری آن‌ها به این نظام و انقلاب است و با وجود چنین مرم آگاه و بصیری نظام همچنان پرقدرت و با ابهت در عرصه جهانی خاری در چشم دشمنان اسلام خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار