کد خبر: ۵۰۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 09 October 2017
مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپولیس، گفت: پرونده طارمی، یک پرونده حقوقی است و به همین علت دارای پیچیدگی های خاص خودش است و این پرونده توسط باشگاه در حال پیگیری است و باشگاه در خصوص رفع این مشکل، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

"پندار خمارلو" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در خصوص پرونده مهدی طارمی، اظهار داشت: پرونده طارمی، یک پرونده حقوقی است و به همین علت دارای پیچیدگی های خاص خودش است. 

وی افزود: این پرونده توسط باشگاه در حال پیگیری است و باشگاه در خصوص رفع این مشکل، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

خمارلو در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه در حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس در چه شرایطی قرار دارد، گفت: با توجه به شکست سنگینی که در مقابل تیم الهلال عربستان، متحمل شدیم؛ شرایط تیم بهتر شده است و در حال حاضر بازیکنان در شرایط روحی و بدنی خوبی به سر می برند. 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: در بازی فوتبال ممکن است که هر نتیجه ای اتفاق بیفتد و ما امیدوار هستیم که در بازی برگشت با الهلال عربستان، نتیجه لازم را کسب کنیم و پیروز میدان باشیم. 

وی در ادامه با اشاره به بازی برگشت با تیم الهلال عربستان، بیان داشت: بازیکنان تیم، برای بازی برگشت با تیم الهلال آمادگی لازم را دارند و حتی در برخی از روزها و توسط کادر فنی، تمرین در دو نوبت در دستور کار قرار گرفت.

پرسپولیس در شرایط مناسبی است 

خمارلو در پاسخ به این پرسش مبنی بر این که پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر بایستی به مصاف استقلال خوزستان برود و پنج روز بعد در لیگ قهرمانان آسیا با تیم الهلال عربستان بازی سنگینی را برگزار کند و آیا این به تیم، ضربه نمی زند، گفت: بازی لیگ برتر توسط فدراسیون فوتبال اعلام شده و با توجه به این که پنج روز بعد از بازی با استقلال خوزستان با الهلال بازی خواهیم داشت؛ بنابراین نمی تواند زیاد بر روی بازیکنان تیم تاثیر منفی داشته باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص برنامه های این باشگاه برای بازی برگشت با تیم الهلال، اظهار داشت: پس از شکست سنگینی که در مقابل تیم الهلال متحمل شدیم؛ برانکو تیم را مورد ارزیابی قرار دادند و در حال حاضر شرایط تیم بهتر شده است و مشکلات فنی درخصوص بازی با الهلال شناسایی شده و توسط کادر فنی بر روی نقاط ضعف بازیکنان، کار شده است و جای امیدواری دارد که در بازی برگشت بازی قابل قبولی را ارائه دهیم. 

شب قبل از بازی با الهلال، همه بازیکنان در داخل هتل حضور داشتند

خمارلو در پاسخ به این پرسش که گفته می شود که بازیکنان شب قبل از بازی با تیم الهلال عربستان، بدون اجازه کادر فنی، هتل محل اقامت خود را ترک کرده اند و تا نصف شب به هتل برنگشته اند، گفت: اصلأ این چنین موضوعی صحت ندارد و شب قبل از بازی با الهلال عربستان، هیچکدام از بازیکنان، هتل را ترک نکرده اند.

وی افزود: لازم به ذکر است که شب قبل از بازی با الهلال، برانکو به اتاق بازیکنان سرکشی کرده و حتی با چند نفر از آنها صحبت هایی را داشته است و مورد خاصی در محل اقامت بازیکنان رخ نداده است.

خمارلو در پایان بیان داشت: این موضوع به هیچ عنوان مورد تأیید اعضای کادر فنی و باشگاه نیست و این صحبت هایی که در رسانه ها مطرح می شود شایعه ای پیش نیست و آن را قویآ رد می کنم. 


نقاط ضعف بازیکنان پرسپولیس برطرف شده است/ ماجرای شب قبل از بازی با الهلال، شایعه ای پیش نیست

 نقاط ضعف بازیکنان پرسپولیس برطرف شده است/ ماجرای شب قبل از بازی با الهلال، شایعه ای پیش نیست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار