مديرعامل يك شركت دانش بنيان از موفقيت در طراحي نرم افزاری بومی برای قرائت از راه دور كنتور برق و حذق قبوض كاغذی، خبرداد.
کد خبر: ۵۰۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 12 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمد حسين قميان" در نمايشگاه دستاوردهای برتر بهره برداري توزيع با رويكرد مشاركت فعال شركت های توزيع، توليد و فعال شركت برق و دانش بنيان كه در كنار ششمين نشست هم انديشي بهره برداری شركت های توزيع نيروی برق غرب و شمالغرب كشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: شركت مشاوران انفورماتيك نيرو كه به نام مانير نيز شناخته شده است در راستای توليد نرم افزار و ارائه خدمات مشاوره و سخت افزار در زمينه آی تی را عهده دار است.

وي با اشاره به توليدات اين شركت، تصريح كرد: سامانه وصول مطالبات، سيستم قرائت كنتور و چاپ قبض در محل، سامانه نصب انشعاب، سامانه ارائه خدمات غيرحضوری، سامانه بازديد از محل، سامانه داشبورد همراه مديران، سامانه نصب انشعاب، سيستم قرائت كنتور و چاپ قبض در محل، سامانه وصول مطالبات از جمله نرم افزارهای توليدی اين شركت هستند كه براي شركت های توزيع برق در زمينه خدمات مشتركان برق ارائه شده اند.

مديرعامل شركت مشاورين انفورماتيك نيرو با اشاره به توليدات اين شركت، افزود: توليدات اين شركت به 10 شركت توزيع نيروی برق به فروش مي رسد.

قميان به مزيت برخي طرح ها اشاره كرد و گفت: سامانه بازديد از محل نصب انشعاب، حذف فرم كاغذی و آنلاين شده عمليات بر روی اپيليكيشن اندرويد بر روی موبايل و تبلت قابل پياده سازی است.

وی با اشاره به سال تاسيس اين شركت، تصريح كرد: اين شركت در سال 71 تاسيس شده و سال 86 نيز به شكل خصوصی كار خود را ادامه داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار