کد خبر: ۵۰۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 16 October 2017
پیشکسوت و سرمربی سابق استقلال تهران، گفت: اگر استقلال در بازی ها گذشته از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار بود؛ می توانست بهتر نتیجه بگیرد و عدم تمرکز کافی موضوعی بود که ما در استقلال تاکنون مشاهده نکرده ایم.

"صمد مرفاوی" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در پاسخ به این پرسش که آیا "وینفرد شفر" می تواند تیم استقلال تهران را از این وضعیت نجات دهد؟ اظهار داشت: ما بعنوان هوادار و دوستدار تیم استقلال، امیدوار هستیم که وضعیت کنونی تیم، بهتر شود. 

وی افزود: الآن زود است که در خصوص عملکرد شفر اظهار نظر کنیم و ایشان فرصت کمی در اختیار داشته و بایستی صبور باشیم و منتظر نتایج تیم، در بازی های آینده باشیم. 
پیشکسوت و سرمربی استقلال تهران در ادامه گفت: با توجه به نتایج تیم استقلال در بازهای آینده، می توانیم در خصوص عملکرد شفر اظهار نظر کنیم. 

مرفاوی در پاسخ به این پرسش که با توجه به بازی استقلال و فولاد در هفته نهم لیگ برتر و این که اولین حضور شفر بر روی نیمکت استقلال بود؛ عملکرد استقلال در این بازی چگونه بود؟ گفت: در بازی استقلال در مقابل تیم فولاد خوزستان، چیز خاصی مشخص نبود و تقریبأ بازی استقلال همانند بازی های گذشته اش بود. 

وی افزود: در بازی مقابل تیم فولاد، حملات تیم استقلال کم تعداد بود و موقعیت آنچنانی ای لق نشد.

مرفاوی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود که "علیرضا منصوریان" به کار خود در استقلال ادامه می داد؟ گفت: منصوریان خودش از کار کردن در استقلال خسته شده بود و ایشان خودش از سمتش استعفاء کرد و این موضوع مربوط به گذشته است و بایستی به فکر آینده تیم استقلال باشیم. 

وی افزود: هواداران بایستی صبر و آرامش داشته باشند و با فراهم شدن وضعیت آرام در تیم، شاهد نتایج بهتری باشیم.

مرفاوی در خصوص بازی استقلال با پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر، گفت: دربی همیشه بازی سختی بوده و شرایط بازی آن با بقیه بازی ها فرق دارد. 

پیشکسوت تیم استقلال تهران، افزود: در بازی دربی، هر دو تیم استقلال و پرسپولیس می دانند که چگونه بازی ای را ارائه بدهند. 

بازی پرسپولیس یک بازی ملی است 

مرفاوی در پاسخ به این پرسش که مشکل اصلی استقلال تهران را در چه موضوعی می دانید، گفت: مشکل کنونی استقلال، مشکل روحی و روانی بازیکنان است و در بازی ها تمرکز لازم را ندارند.

وی افزود: اگر استقلال در بازی ها گذشته از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار بود؛ می توانست بهتر نتیجه بگیرد و عدم تمرکز کافی موضوعی بود که ما در استقلال تاکنون مشاهده نکرده ایم.

پیشکسوت و سرمربی سابق استقلال تهران در خصوص بازی برگشت پرسپولیس و الهلال عربستان، گفت: پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و این بازی برای ما یک بازی ملی محسوب می شود و امیدوارم که پرسپولیس بتواند از فوتبال ایران در آسیا دفاع کند. 

مرفاوی در پایان بیان کرد: درست است که ما استقلالی هستیم ولی در حال حاضر پرسپولیس نماینده فوتبال ایران در آسیا است و آرزوی قلبی ماست که پرسپولیس بتواند دست پُر به ایران بر گردد. 



عدم تمرکز کافی، مشکل اصلی بازیکنان استقلال/ آرزوی قلبی ماست که پرسپولیس بتواند الهلال را شکست دهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار