کد خبر: ۵۱۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 17 October 2017
کاپیتان اسبق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران، گفت: اگر پرسپولیس بتواند تا دقیقه 15 تا 20 بازی به گل برسد؛ توانایی این را دارد که بازی را به دست بگیرد و این به بازیکنان الهلال استرس وارد می کند و همین موضوع، باعث کاهش تمرکز الهلال و تقویت روحیه بازیکنان پرسپولیس می شود.

"محمد پنجعلی" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در بازی امشب (سه شنبه شب) پرسپولیس با الهلال عربستان، چگونه بازی خواهد کرد؟ اظهار داشت: اعضاء کادر فنی پرسپولیس بیشتر در جریان شرایط آمادگی و نحوه بازی بازیکنان تیم، قرار دارند؛ بدون شک، برای بازی امشب، کادر فنی پرسپولیس، بهترین تصمیم را خواهد گرفت. 

وی افزود: کادر فنی پرسپولیس برای بازی امشب، بهترین راهکارها را به کار خواهند گرفت و در فوتبال، همیشه شانس بُرد وجود دارد و ما هم این شانس را داریم که بتوانیم الهلال را شکست دهیم. 

پیشکسوت پرسپولیس و کاپیتان اسبق تیم ملی ایران در ادامه اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس بایستی که از همان دقایق ابتدایی مسابقه، بازی را هجومی شروع کنند و بر روی تیم الهلال فشاور بیاورند و از موقعیت های ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

پنجعلی ادامه داد: اگر پرسپولیس بتواند تا دقیقه 15 تا 20 بازی به گل برسد؛ توانایی این را دارد که بازی را به دست بگیرد و این به بازیکنان الهلال استرس وارد می کند و همین موضوع، باعث کاهش تمرکز الهلال و تقویت روحیه بازیکنان پرسپولیس می شود. 

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در بازی هایی که در اقصی نقاط جهان برگزار می شود؛ هم مشاهده کرده ایم که برخی تیم ها با این چنین شرایطی روبرو شده اند و توانستند جبران کنند و این شانس هم برای پرسپولیس وجود دارد. 

پنجعلی افزود: پرسپولیس اگر بتواند در بازی امشب نتیجه لازم را کسب کند و به فینال راه پیدا کند، بدون شک، توانایی این را دارد که به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند. 

پرسپولیس نیمکت قوی ای دارد و دست برانکو باز است 

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس در برخی از بازی ها کم فروغ ظاهر می شود و نمی تواند نتیجه لازم را بگیرد؟ گفت: در فوتبال هم، فراز و نشیب وجود دارد و این طبیعی است که پرسپولیس در بعضی از بازی هایش نتواند پُر قدرت ظاهر شود. 

پنجعلی افزود: موضوعی که در حال حاضر مهم است این است که پرسپولیس نیمکت قوی ای در اختیار دارد و هر زمان که برانکو بخواهد از بازیکنان نیمکت نشین استفاده کند؛ دستش باز است. 

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که آیا نیاز است باشگاه پرسپولیس، هدایت این تیم را به شخص دیگری واگذار کند؟ گفت: برانکو تاکنون نتایج خوبی را برای پرسپولیس بدست آورده است و دلیلی برای تغییر سرمربی تیم، وجود ندارد. 

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نیست که تیم های پرسپولیس و استقلال تهران به بخش خصوصی واگذار شوند؟ اظهار داشت: بخش خصوصی به یک تیم مربوط نمی شود و واگذاری تیم ها به بخش خصوصی زمان بر است و این کار، بیش از ده سال زمان می برد. 

پنجعلی افزود: سیستم فوتبال کشور، بایستی حرفه ای شود و بدون سیستم حرفه ای، فوتبال ما به چندان پیشرفتی دست پیدا نمی کند. 

وی بیان کرد: باشگاه های ما درآمد زایی ندارند و بیشترین درآمد باشگاه های جهان از دریافت حق پخش بازی ها است؛ اما در کشور ما به تیم های پرسپولیس و استقلال، حق پخش بازی داده نمی شود.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: اگر بخش خصوصی می خواهد به فوتبال ورود پیدا کند بایستی برای این کار، برنامه ریزی اصولی انجام داد و منبع درآمد باشگاه ها را مشخص کنند. 

پنجعلی در پایان گفت: نیاز است که خصوصی سازی باشگاه ها به صورت اصولی انجام بگیرد تا شاهد به مشکل برخوردن باشگاه و مدیران آنها نباشیم.  



پرسپولیس بایستی بتواند به الهلال استرس وارد کند/ بایستی تیم ها بصورت اصولی به بخش خصوصی واگذار شوند

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار