مدیر کمیته امداد شهرستان ری، گفت: حامی طرح اکرام ایتام و محسنین ۲۲میلیون تومان برای تأمین ودیعه مسکن چهار خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ری پرداخت کرد.
کد خبر: ۵۱۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 22 October 2017

به گزارش تابناک تهران، "یدالله صفری" با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مشکلات خانوارهای تحت حمایت با مشارکت نیکوکاران برطرف می‌شود، اظهار داشت: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین مبلغ  ۲۲میلیون تومان برای کمک به تأمین ودیعه مسکن چهار خانوار ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه این حامی نیکوکار دو سال است همکاری خود را با کمیته امداد شهرستان ری با حمایت از ۴۰ فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین آغاز کرده است گفت: وی علاوه بر کمک‌های تعهد شده در طرح اکرام  در مناسبت‌ها و موارد مورد نیاز کمک‌های خود را به خانوارهای تحت حمایت اهدا می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ری بیان کرد:  اعتبارات کمیته امداد به تنهایی پاسخگوی نیاز مددجویان نیست و در این بین خیران و حامیان نقش مهمی در سرعت بخشیدن به امر خانه دار کردن محرومان ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه تأمین سرپناه مناسب برای محرومان، انجام خدمات عمرانی در بخش‌های خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن یکی از  برنامه‌های اصلی این نهاد است. افزود: نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند با حضور در دفاتر کمیته امداد شهرستان ری و یا شماره گیری سامانه گویای ۷۳۵۵ کمک‌های خود را به دست خانوارهای تحت حمایت برسانند.

صفری گفت: نیکوکاران می‌توانند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با پرداخت ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان برای هر یتیم یا فرزند محسنین، کمک‌های غیر نقدی درزمینهٔ تأمین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمک‌های درمانی و کمک‌های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و کمک به تأمین جهیزیه آنها را نیز عهده‌دار شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار