مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: 60 دستگاه تانکر آب ثابت و سیار برای آبرسانی به زوار اربعین در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۱۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 28 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا تخت‌شاهی ، اظهار کرد: بر اساس اعلام نیازی که ستاد اربعین برای تامین آب مورد نیاز زوار اربعین داشته، اقدامات لازم را هم در 
داخل کشور و هم در بخشی از کشور عراق برای تامین آب مورد نیاز انجام دادیم.

وی عنوان کرد: 60 دستگاه تانکر آبرسان ثابت و سیار شامل 25 دستگاه تانکر سیار با ظرفیت 10 تا 20 هزار لیتر و 35 دستگاه تانکر ثابت با ظرفیت پنج تا 10 هزار لیتر هم در مرز خسروی و هم در شهرستان قصرشیرین در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از تقویت شبکه و انشعابات آب در قصرشیرین و مرز خسروی هم خبر داد و یادآوری کرد: آب مورد نیاز این بخش از "سراب گرم" سرپل‌ذهاب تامین می‌شود که برای این شرایط ظرفیت را افزایش دادیم.

به گفته این مسئول، آب مورد نیاز برای موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در تمام مسیر تا مرز خسروی انجام شده است.

تخت شاهی تاکید کرد: حتی برای تامین آب موکب‌ها تا منذریه عراق هم 800 متر لوله‌گذاری داشتیم تا اب مطمئن در آن طرف مرز هم به دست زوار برسد.

وی با اشاره به چهار مورد علمک‌گذاری برای برداشت آب، خاطرنشان کرد: از این تعداد نیز یک علمک در مرز خسروی و سه علمک در قصرشیرین است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تامین آب مورد نیاز برای سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ‌ها، زائرسراها و ... را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و افزود: شست و شوی مخازن نیز صورت گرفته است.

تخت شاهی با تاکید بر اینکه هدف ما رسیدن آب سالم به دست زائرین است، یادآوری کرد: کیفیت و سلامت آبی که توزیع می‌شود کاملا مورد تایید است و آزمایشگاه سیار نیز برای همین منظور در منطقه در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: اکیپ‌های سیار حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب نیز در منطقه مستقر خواهند شد. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار