مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل نوسازی اداره آموزش‌ و‌ پرورش استان کرمانشاه گفت:ساخت، ترمیم و بازسازی مدارس آسیب دیده و تخریب شده در مناطق زلزله زده شروع و خیران ۲۰۲ کلاس پیش ساخته را برای ادامه تحصیل دانش آموزان در مناطق زلزله زده تامین کردند.
کد خبر: ۵۴۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 19 December 2017
مرزبان نظری در گفتگو با  خبرنگار تابناک افزود :عملیات اجرایی دو باب مدرسه ۹ کلاسه و ۲ کلاسه در شهر سرپل ذهاب و روستای بابا اسکندرویک باب مدرسه ۶ کلاسه به همت خیران در شهرثلاث باباجانی آغاز شده و یک باب مدرسه ۴ کلاسه و یک باب مدرسه ۳ کلاسه هم در روستای زرده دالاهو مرمت می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: سه پروژه نیمه‌کار در مناطق زلزله‌زده فعالیت خود را آغاز کرده و یک میلیارد تومان اعتباربرای تکمیل سه پروژه نیمه کاره (مدرسه ۱۵ کلاسه و ۶ کلاسه در سرپل ذهاب و مدرسه ۹ کلاسه در قصر شیرین) اختصاص یافته است.

به گفته وی، ۲ مدرسه نیمه کاره در سرپل ذهاب نیز در دست ترمیم است که بزودی تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اداره آموزش‌و‌پرورش استان کرمانشاه گفت:: به زودی کار عملیات بازسازی و مرمت ۵ مدرسه در ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب که در زلزله اخیر خسارت جزئی دیدندآغاز می‌شود.

نظری اظهار داشت: تاکنون ۶ هزار بسته لوازم تحریر شامل مداد رنگی، مداد، دفترو خودکار تهیه و به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اداره آموزش‌و‌پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: تعدادی از خیران به ساخت حدود ۶۶ پروژه با ۲۷۵ کلاس، اتاق بازرگانی نسبت به ساخت حدود ۴۵مدرسه با ۱۱۶ کلاس وبنیاد خیریه برکت برای احداث ۱۶ پروژه شامل ۲۲۵ کلاس آسیب دیده متعهد شده اند.

وی افزود:خیرین آمادگی دارند پس از اخذ مجوز ساخت و تخریب فعالیت و سرمایه گذاری خود را آغاز کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار