رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: امروز پنج طرح صنعتی در استان قم به بهره برداری رسید، این طرح‌ها همگی طرح توسعه دارند و به نفع محیط زیست استان قم هستند.
کد خبر: ۵۶۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹ 07 February 2018

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید کاتالیست یورو 5 در شهرک صنعتی محمودآباد با اشاره به وضعیت صنعت پلاستیک استان قم اظهار کرد: یکی از صنایع اصلی استان، صنعت پلاستیک است و برای تامین مواد اولیه این صنعت، واحدهای پتروشیمی در قم به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: امروز پنج طرح صنعتی در استان قم به بهره برداری رسید، این طرح‌ها همگی طرح توسعه دارند و به نفع محیط زیست استان قم هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: استان در زمینه قطعه سازی حرف برای گفتن دارد و می‌توان شهرک صنعتی محمود آباد را به عنوان شهرک خودرو و قطعه سازی نامید، در طرح آمایش استان قم بر ضرورت توسعه واحدهای قطعه سازی در استان تاکید شد چرا که این واحدها اشتغالزایی زیادی دارند.

سیجانی با اشاره به ویژگی‌های شهرک صنعتی محمود آباد اظهار کرد: این شهرک به مرکز کشور نزدیک است و 13 سال معافیت مالی دارد، به همین دلیل شهرک صنعتی محمود آباد برای استقرار واحدهای خودروسازی و قطعه سازی در آن دارای جذابیت است.

وی خاطرنشان کرد: از مدیرعامل شرکت صنعتی ایران خودرو تقاضا دارم که در زمینه پرداخت مطالبات واحدهای قطعه سازی خودروی استان قم تسریع کند، این واحدها نیاز به نقدینگی دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار