استاد حوزه و دانشگاه قم روز قدس را روز خدمت به اسلام در دفاع از مظلومان فلسطین دانست.
کد خبر: ۵۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۴ 11 July 2015
استاد حوزه و دانشگاه قم روز قدس را روز خدمت به اسلام در دفاع از مظلومان فلسطین دانست.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام محسن حیدری کاشانی در جمع راهپیمایان روز قدس در ملایر با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم یکی از اعمال صالح انسان را مقابله با دشمنان دین می‌داند، اظهار داشت: دفاع از مظلومان یک اصل مهم قرآنی است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد: ایشان فرمودند؛ «هرکه قدمی بردارد که حق را ثابت کند، کار او اجر بزرگی در نزد پروردگار دارد».

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با استناد به آیات قرآن کریم، یهود را بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین دانست و افزود: قوم یهود بزرگترین عداوت را با اسلام و مسلمین دارد.

وی با بیان اینکه شیطان برای رسیدن به اهدافش به مکر یهود و مشرکان نیاز دارد، گفت: آنها می‌خواهند دین ما را غارت کرده و آن را از ما بگیرند.

حیدری کاشانی عنوان کرد: یهود ید واحده علیه اسلام است و مسلمانان باید تحت ولایت پروردگار باشند تا به هدایت و کمال دست یافته و از تاریکی‌ها نجات پیدا کنند.

وی با استناد به فرموده امام عصر(عج) گفت: ایشان می‌فرمایند؛ «اگر در زمان غیبت ما سرگشته و متحیر بودید زیر پرچم ولایت قرار گیرید؛ فقها، حجت من در زمان غیبت و من، حجت خدا بر روی زمین هستم».

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز پیروی از ولایت فقیه پیروی از راه امام زمان(عج) است، گفت: ولی‌فقیه ما فردی عادل، دین‎محور، مدبر و شجاع در برابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران زیر پرچم ولایت همواره در همه عرصه‌ها حضوری غیرتمندانه داشته است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تلاش خود را در طول پیروی انقلاب برای حفظ نظام داشته است.

حیدری کاشانی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) بر لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس، گفت: این روز، روز خدمت به اسلام در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

وی خطاب به دشمنان ایران گفت: دشمنان قسم‌خورده بدانند که این ملت بیدار بوده و با آگاهی و بصیرت در مسیر امام و ولایت حرکت می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی دشمنان اسلام تصریح کرد: دشمنان وقتی دیدند گرایش ملت‌ها به سمت دین اسلام روز‌به‌روز بیشتر می‌شود، برای مقابله با آن، گروهک وحشی داعش را به وجود آوردند.

وی بیان کرد: آمریکا و اسرائیل با حمایت‌های مالی و نظامی روزبه‌روز این گروهک را تقویت کرده و می‌خواهند تفرقه بین ملت‌های مسلمان منطقه بیشتر کنند.

حیدری کاشانی با بیان اینکه داعش امروز به نام اسلام به بدترین جنایات دست می‌زند، ابراز داشت: هدف دشمنان اسلام این است که اسلام را دینی خشن معرفی کرده و مردم دنیا را از آن گریزان کنند.

وی با اشاره به حملات وحشیانه آل‌سعود به یمن گفت: مردم یمن ملتی شیعه هستند که امروز مانند مقداد که از این سرزمین برخاسته بود، در مقابل ظلم و ستم ایستاده‌ است.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: آل‌سعود با پیروی از اجدادشان ابولهب و ابوسفیان و با حمایت‌های آمریکا و اسرائیل به این جنایات دست زده که نتیجه‌اش گریبانش را خواهد گرفت.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار