پتروشیمی بندرامام عنوان قهرمانی رقابت‌های بسکتبال جوانان باشگاه‌های خوزستان را به دست آورد.
کد خبر: ۶۰۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 12 May 2018

مسابقات بسکتبال جوانان استان که در قالب ۱۶ تیم از شهرهای مختلف استان از نیمه دوم فروردین‌ماه آغاز شده بود، پس از انجام ۴۰ مسابقه روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت‌ماه) در سالن 22 بهمن اهواز به پایان رسید.

در اولین دیدار نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم‌های حدادی "الف" و "ب" مقابل هم قرار گرفتند که در پایان حدادی "الف" توانست با حساب ۵۹ بر ۴۳ به برتری برسد و اولین تیم فینالیست باشد.

در دومین دیدار این مرحله نیز پتروشیمی بندرامام با حساب ۱۰۱ بر ۲۸ از سد خلیج فارس شوشتر گذشت تا حریف حدادی "الف" در دیدار پایانی باشد.

در دیدار رده‌بندی هم که با قضاوت اعتمادی، حافظی و طلاوری برگزار شد، خلیج فارس شوشتر در مصاف با حدادی "ب" با حساب ۶۴ بر ۴۷ به برتری رسید عنوان سوم را به دست آورد.

در دیدار فینال که با قضاوت روشن ضمیر، دهیمی‌زاده و احمدی به انجام رسید، پتروشیمی بندرامام و حدادی "الف" رو در روی هم قرار گرفتند و بازی در نهایت با نتیجه ۹۱ بر ۶۳ به سود ماهشهری‌ها به پایان رسید و حدادی "الف" نایب‌قهرمان شد.

پیش از دیدار فینال نیز کمیته مسابقات بین بازیکنان برتر رده جوانان استان مسابقه پرتاب پنالتی و پرتاب شوت سه امتیازی را برگزار کرد که در پرتاب‌های پنالتی و شوت به ترتیب دانیال ترابی از پتروشیمی و بهشاد غالب‌زاده از خلیج فارس شوشتر عناوین برتر را به دست آورند.

سرپرستی فنی و مسوولیت فنی این مسابقات بر عهده منوچهر جعفرپور و محمدحسین منصورزاده بود.

همچنین با دعوت هیات بسکتبال استان علی آرزومندی سرمربی تیم‌ملی نوجوانان ۲۰۱۹ به همراه پویا تاجیک مربی و حسن تشکری مربی بدنساز این تیم در سالن مسابقه حضور پیدا کردند و از آن‌ها تقدیر شد.

 

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار