سرپرست امور اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ورامین:
سرپرست امور اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ورامین گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های شهری ورامین تسهیل می شود.
کد خبر: ۶۱۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 29 May 2018

محمد خانی

 مهر: محمد خانی پیش از ظهر سه شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران با اشاره به شاخصه های مشارکت  شهروندی و تقویت بخش خصوصی بیان داشت: نقش مشارکت و سرمایه گذاری مردم در پیشبرد اهداف شهر یک امرضرری به نظر می رسد و بنا به اهمیت این موضوع، تهیه و تدوین سند  راهبردی مشارکت و سرمایه گذاری مردم و بخش خصوصی که با مطالعات کارشناسی و بررسی نیازها و کمبود ها با کمک مشاور طرح می باشد در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

سرپرست امور اقتصادی و  سرمایه گذاری  شهرداری ورامین در ادامه افزود: در همین راستا به جهت تامین نیازهای تفریحی شهروندان محترم دو طرح احداث شهربازی مدرن و احداث باغ وحش در دست بررسی و ارزیابی است.

وی گفت: حوزه سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری ورامین تلاش می کند، تا از اتمام ظرفیت ها و توان مندی های موجود جهت نیل به ایجاد درآمدهای پایدار برای توسعه شهر بهره برداری کند.

خانی در پایان معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری اضافه کرد: در راستای توسعه شهر ورامین با کمک بخش خصوصی ، ایجاد فضای مناسب و قابل اعتماد جهت سرمایه گذاری در شهر با محوریت شهرداری از اهداف تعیین شده می باشد ، که با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار