مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام؛
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت:در شب نزول قرآن و دعا و استغفار و همزمان با ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ،صدا و سیمای مرکز ایلام لیالی قدر را همراه با مخاطبان خود به احیا می نشیند.
کد خبر: ۶۱۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ 02 June 2018

 
به گزارش تابناک ایلام ؛  مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار کرد :رسانه استانی با بسیج همه ی امکانات خود ، مراسم های باشکوه لیالی قدر و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را به نحو شایسته ای پوشش خواهد داد.
 

 

شیروی هدف از تهیه و پخش این برنامه ها را فراهم کردن زمینه استفاده معنوی روزه داران از این ایام عنوان کرد و گفت:معاونت سیمای مرکز ایلام با پخش زنده مراسم های لیالی قدر شامل دعای جوشن کبیر و ابوحمزه ثمالی،مراسم قرآن به سر گرفتن، بطور زنده از مسجد جامع شهر ایلام و همچنین پخش مستندهای هزار نکته،زندگی حضرت امام خمینی در تبعید،نماهنگ ، کلیپ و ارتباط زنده با مرقد مطهر حضرت امام، علاوه بر پرداختن به لیالی قدر ، به ابعاد مختلف قیام 15 خرداد و تبیین سیره و روش حضرت امام خمینی(ره)، خواهد پرداخت. 
 
وی گفت:رادیو ایلام نیز در این ایام با تولید و پخش ویژه برنامه های رحلت حضرت امام بمدت 180 دقیقه با حضور کارشناسان مذهبی و با آیتم های نظیر مداحی،تصنیف،شعر و پخش مراسم عزاداری سوگواری حضرت امام و همچنین ویژه برنامه های مربوط به لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) ، لحظه های معنوی را برای مخاطبان خود رقم خواهد زد.
 
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام همچنین گفت:خبرنگاران ،گزارشگران و سر دبیران معاونت خبر مرکز ایلام هم ضمن تهیه و تولید گزارش های خبری و تولیدی و حضور در میان روزه داران ، احیا کنندگان وعزاداران شهادت امام علی(ع) و رحلت امام خمینی (ره) حال و هوای این ایام را به اطلاع مخاطبان خود می رسانند.
 
شیروی گفت: معاونت فضای مجازی مرکز نیز ویژه برنامه های همچون ویدیو کلیپ، پادکست، پوستر، نماهنگ ، پخش زنده مراسم های شب های قدر ، کلام رهبری و فراخوان عکس، در کانال های صداوسیمای مر کز ایلام در پیام رسان سروش بار گذاری می نماید./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار