سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان ۵ طبقه ۱۳ واحدی یک دستگاه خودروی پراید در پارکینگ دچار آتش‌سوزی شده بود و آتش در حال سرایت بود.
کد خبر: ۶۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 16 July 2015
سید جلال ملکی درباره حادثه آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی گفت : در ساعت ۲ و ۵۴ دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان تولید دارو،‌خیابان مرادی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه به همراه تشک نجات نردبان هیدرولیکی و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان ۵ طبقه ۱۳ واحدی در داخل پارکینگ سه دستگاه خودرو و مقداری لوازم از کار افتاده منزل موجود بود که به دلیل نامشخصی یک دستگاه خودروی پراید کاملا شعله‌ور بود و آتش در حال سرایت به خودروی تاکسی و دیگر اجناس بود.

وی ادامه داد: دود زیادی ساختمان را فرا گرفته و تمامی ساکنان در داخل واحدها محبوس بودند. آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با اطفای حریق ۳۱ نفر از ساکنان این ساختمان را خارج کردند که از این تعداد ۵ نفر آنها دچار دودگرفتگی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: یکی از ساکنان این ساختمان دچار دودگرفتگی شدیدی بود که به مراکز درمانی منتقل شد و نهایتا در ساعت ۳ و ۵۸ دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار