مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: در روز‌های اخیر کارناوال تبلیغات شهری همدان ۲۰۱۸ در قالب بیلبورد‌های تبلییغاتی راهی اتوبان‌های فلات مرکزی ایران شد.
کد خبر: ۶۳۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 26 July 2018
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: در روز‌های اخیر کارناوال تبلیغات شهری همدان ۲۰۱۸ در قالب بیلبورد‌های تبلییغاتی راهی اتوبان‌های فلات مرکزی ایران شد.

به گزارش فارس، علی مالمیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تبلیغات همدان ۲۰۱۸ وارد مرکز کشور شد، اظهار کرد: ادامه کمپین تبلیغاتی همدان ۲۰۱۸ از سوی سازمان میراث فرهنگی در اتوبان‌های کلان شهر اصفهان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پس از انجام تبلیغات شهری در کلانشهر‌های گردشگر پذیر همچون تبریز رد پای تبلیغات شهری از این رویداد به مقاصد دیگر کشور کشیده شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیلبورد تبلیغی رویداد همدان ۲۰۱۸ در ایل‌گلی تبریز نصب شده است و البته موارد دیگر تبلیغات در سایر شهر‌های کلانشهر دیگر در دست انجام است.

وی بیان کرد: قطار‌های رجاء در مسیر کلان شهر‌های مشهد، تبریز، اهواز، شیراز، یزد و همدان نیز برای نخستین بار در تاریخ گردشگری همدان میزبان تبلیغات همدان ۲۰۱۸ خواهند بود.

مالمیر از تبلیغات داخل استانی و کشوری رویداد همدان ۲۰۱۸ خبر داد و گفت: قطار‌های رجاء در مسیر کلان شهر‌ها برای نخستین بار میزبان تبلیغات همدان ۲۰۱۸ خواهند.

وی با اشاره به تبلیغات کشوری رویداد همدان ۲۰۱۸ اظهار کرد: پس از طراحی پوستر همدان ۲۰۱۸ توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان و همکاری سازمان زیباسازی، بیلبورد‌های شهر میزبان این اثر شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان اضافه کرد: پس از اجرای تبلیغات همدان ۲۰۱۸ در ۸۲ نقطه مترو تهران، به زودی و به همت سازمان میراث فرهنگی قطار‌های رجاء در مسیر کلان شهر‌های مشهد، تبریز، اهواز، شیراز، یزد و همدان نیز برای نخستین بار در تاریخ گردشگری همدان میزبان تبلیغات همدان ۲۰۱۸ خواهند بود.

وی یادآور شد: بیلبورد‌های تبلیغاتی رویداد همدان ۲۰۱۸ به منظور تبلیغات گردشگری و معرفی این رویداد در سطح گسترده کشوری در کلان شهر‌های بزرگ کشور همانند، تهران، مشهد، رشت، انزلی، تبریز و اصفهان از هفته آینده به اجرا در خواهند آمد.

مالمیر اضافه کرد: با تبلیغات گسترده امیدواریم بتوانیم این رویداد و جاذبه‌های گردشگری همدان را در سطح کشور معرفی کنیم تا گردشگری همدان بتواند در مسیر اصلی خود قرار گیرد.

وی بیان کرد: تبلیغات این چنینی در سطح کشور، برای نخستین بار است که رخ می‌دهد و ما هر چه بیشتر و محکمتر در این مسیر گام خواهیم برداشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به تبلیغات همدان ۲۰۱۸ در جاده‌های پرتردد و چند مسیر پرتردد ریلی خاطرنشان کرد: در تابستان امسال نیز در اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف به تبلیغات رویداد همدان ۲۰۱۸ پرداخته خواهد شد.

انتهای پ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار