رئیس جشنواره شهروندان برگزیده همدان گفت: این جشنواره پس از ۱۲ سال دوباره برگزار شد و درصدد این هستیم که آن را هر ساله برگزار کنیم و این تصمیم نیازمند حمایت دوباره شهروندان، شهردار و استاندار است و افتخار می‌کنیم که توانستیم از شهروندان برگزیده شهرمان به یهترین شکل تقدیر و تشکر را داشته باشیم و این انتظار را از آن‌ها داریم که به عنوان یک عامل مسئولان را در یاری و اداره شهر کمک کنند.
کد خبر: ۶۴۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ 23 August 2018
رئیس جشنواره شهروندان برگزیده همدان گفت: این جشنواره پس از ۱۲ سال دوباره برگزار شد و درصدد این هستیم که آن را هر ساله برگزار کنیم و این تصمیم نیازمند حمایت دوباره شهروندان، شهردار و استاندار است و افتخار می‌کنیم که توانستیم از شهروندان برگزیده شهرمان به یهترین شکل تقدیر و تشکر را داشته باشیم و این انتظار را از آن‌ها داریم که به عنوان یک عامل مسئولان را در یاری و اداره شهر کمک کنند.
 
به گزارش ایسنا، حمید بادامی نجات در اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده همدان، ادامه داد: علاوه بر این جشنواره برای تقدیر دوباره برگزیدگان جشن مردمی و پرشور دیگری در میدان امام (ره) به مناسبت روز پزشک و بزرگداشت بوعلی خواهیم داشت.

بادامی نجات با اشاره به رونمایی از آهنگ زیبای خواننده محبوب کشور سالار عقیلی به مناسبت روز شهر همدان و حضور پرویز پرستویی در مراسم اختتامیه، خاطرنشان کرد: تقدیر ویژه‌ای از اصحاب رسانه از جمله عکاسان و خبرنگاران و صداوسیمای مرکز همدان داریم.

وی اظهار کرد: در میان ۱۰۰۰ نفر از افرادی که ثبت نام کردند فقط ۶۸ نفر با کسب امتیاز بالا موفق به جلب نظر داوران شدند اگر چه تمام کسانی که برای این جشنواره ثبت نام کرده بودند همگی قابل تقدیر و ستایش هستند، اما به علت بضاعت کم نتوانستیم از تمامی این افراد تقدیر کنیم و امیدواریم بتوانیم در سال‌های بعد این جشنواره را با کیفیتی بهتر برگزار کنیم.

شهردار شهر همدان نیز گفت: با توجه به اینکه همدان امسال به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های آسیایی انتخاب شده این افتخار نصیب شهرداری شده است که خدمات ارزنده‌ای برای رفاه حال شهروندان با فرهنگ انجام دهد و این وظیفه خود را تا زمانی که بتوانیم انجام خواهیم داد و کوتاهی نخواهیم کرد.

عباس صوفی افزود: یکی از خدماتی که انجام دادیم تامین اعتبار این جشنواره و همکاری با مسئولان شورای اسلامی شهر همدان بود که خروجی این همکاری برگزاری این مراسم باشکوه است.

وی اظهار کرد: یک شهر موفق نیاز به عاملان کاردان و وظیفه شناس و مسئولیت پذیر همراه با شهروندان قدرشناس و فهیم دارد که این دو مکمل یکدیگر هستند و اگر هر کدام یک از آن‌ها نباشند و یا همکاری نکنند شهر پیشرفتی نخواهد داشت، اما اگر این دو ۴ امل در کنار یکدیگر تلاش کنند می‌توانیم شهری پویا داشته باشیم که در بین استان‌های دیگر استانی نمونه شناخته شود و یا حتی به تنهایی می‌تواند رقابتی جهانی بین کشور‌های دیگر داشته باشد.

صوفی تصریح کرد: در این جشنواره سعی کردیم با ساخت کلیپ‌هایی زیبا توانایی‌ها و پتانسیل‌های شهرمان را به نمایش بگذاریم و تا حدودی معرفی برای میهمان‌های عزیزی که از شهر‌های دیگر آمدند داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در طول مراسم از خانواده سردار شهید حسین همدانی به عنوان خانواده‌ای نمونه تشکر و تقدیر داشته باشیم و همچنین ازخانواده فداکاری که پدر خانواده برای نجات جان بچه ۱۲ ساله همدانی که برای مسافرت به کردستان رفته بودند و گرفتار حوضچه‌های عمیق رودخانه بابا گرگر شده بود، تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: پدر جوانمرد خانواده برای نجات جان این کودک‌بدون اینکه حتی ذره‌ای مهارت در شنا داشته باشد به رودخانه رفته و جان این کودک را نجات داده بود، اما متاسفانه حان خود را از دست داد و این عمل مرد فداکار نشان دهنده این است که هنوز رشادت و جوانمردی پایدار بوده و هستند کسانی که هنوز اسم جوانمردی و انسانیت را زنده نگه داشته اند

صوفی در پایان ضمن تشکر از تیم داوری که با نهایت دقت و تلاش در انتخاب شهروند برگزید هر چه در توان داشتند به کار گرفتند، گفت: این تیم داوری متشکل از ۶۴ نفر که سه نفر از آن‌ها از مسئولان شورای اسلامی و سه نفر دیگر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها انتخاب شدند و با در خواست مصاحبه از نفراتی که امتیاز بالاتری نسبت به دیگران کسب کرده به آن‌ها رای داده و آن‌ها را برگزیده اند اگر چه تمامی شهروندان قابل تقدیر هستند، اما تیم داوری فقط توانستند با توجه به بضاعت این جشنواره ۶۸ نفر را انتخاب کنند 

صوفی در پایان یادآور شد: امیدواریم این جشنواره جرقه‌ای برای ادامه در سالیان بعد باشد و بتوانیم هر سال این مراسم را با همکاری دیگر ارگان‌های مربوطه با کیفیت خیلی بهتر برگزار کنیم.

در پایان از شهروندان برگزیده همدان و به صورت ویژه از. عکاس ایسنا تقدیر به عمل آمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار