استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به اهميت ساخت نيروگاه هاي خورشيدي در قم گفت: رويكرد استان حمايت جدي از توسعه اين نيروگاه هاست.
کد خبر: ۶۴۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 26 August 2018

 

به گزارش تابناک قم سید مهدی صادقی در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و هفته دولت اظهار کرد: برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت توسعه همه جانبه استان با مشارکت همه بخش ها و دستگاه های استان اجرایی می شود.

استاندار قم با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 181 طرح عمرانی در هفته دولت، گفت: ارائه مناسب عملکرد دستگاه ها در این هفته می تواند در افزایش اعتماد عمومی و جلب رضایت مندی مردم نقش بسزایی را داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تسریع در ایجاد زمینه های اجرای طرح های انرژی خورشیدی در قم اشاره و با بیان این که مسؤلان استان حامی تأسیس نیروگاه های خورشیدی هستند خاطرنشان کرد: در شرایطی که نیاز به انرژی برق است اجرای این طرح ها باید با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و در قالب برنامه زمان بندی مشخص انجام شود.

صادقی همچنین با اشاره به اهمیت تغییر الگوی کشت در جهت مقابله با بحران کم آبی گفت: لازم است در توسعه فضاهای سبز گونه های گیاهی کم آب بر کاشته شود و روش های آبیاری نوین و استفاده از پساب فاضلاب نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار قم داشتن محیطی زیستی سالم و با نشاط را حق آحاد جامعه دانست و افزود: باید برای بهبود شرایط زندگی گام های مؤثری برداشته شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار