مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان در نشست خبری مطرح کرد:
صدری بیان داشت: در اعتبارات تملک دارایی 430میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی ابلاغ شد که خوشبختانه در 4 ماهه اول سال 91 درصد تخصیص اعتبار به استان ابلاغ شده است. 13 درصد این درآمد از محل وجوهات نقدی و 77 درصد آن از طریق اوراق خزانه پرداخت می شود.
کد خبر: ۶۴۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 28 August 2018

مسعود صدری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری مدیران دستگاه های استانی تابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با اصحاب رسانه استان خوزستان اظهار کرد: درآمدهایی که در سال 97 از محل درآمدهای عمومی برای استان خوزستان پیش بینی شده و مصوب قانون بودجه سال 97 می باشد، 4 هزار 550 میلیارد تومان است که مصوبه 4 دوازدهم سال آن هزار و 518 میلیارد تومان است که هزار و 391 میلیارد آن محقق شده است.

به گزارش"تابناک" وی ادامه داد: از درآمد مصوب سال 97 میزان 10 درصد آن درآمدهای مالیاتی، 4/5 درصد آن درآمد نیروی انتظامی وصول می کند، 1 درصد آن گمرگ و مابقی آن بین 15 دستگاه اجرایی توزیع شده است. اداره کل امور مالیاتی هرساله موفق به وصول درآمدهای خود شده است. سال گذشته 110 درصد درآمدهای مالیاتی خود را محقق کردیم و 400میلیارد تومان مازاد درآمد کسب کردیم و کسری های دستگاه های اجرایی ترمیم شد.

صدری بیان داشت: در اعتبارات تملک دارایی 430میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی ابلاغ شد که خوشبختانه در 4 ماهه اول سال 91 درصد تخصیص اعتبار به استان ابلاغ شده است. 13 درصد این درآمد از محل وجوهات نقدی و 77 درصد آن از طریق اوراق خزانه پرداخت می شود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: مولد کردن دارایی‌های دولت یکی دیگر از مباحث مهمی است، که تا پیش از پروژه اقتصاد مقاومتی، دارایی های دولت به ویژه غیرمنقول احصا نشده بود، به همین دلیل بر اساس قانون و بودجه برنامه ششم سیستم سامانه سادا تعریف شد، تا همه اموال دولتی در آن به ثبت برسد. در کل کشور مشخصات 343 هزار و 231 سند در سامانه سادا به ثبت رسید، که درصد تکمیل در میانگین کشوری 46 درصد و در استان خوزستان 16 هزار و 102 مورد ثبت که میانگین درصد تکمیل آن 57 درصد است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: مولد کردن دارایی‌های دولت یکی دیگر از مباحث مهمی است، که تا پیش از پروژه اقتصاد مقاومتی، دارایی های دولت به ویژه غیرمنقول احصا نشده بود، به همین دلیل بر اساس قانون و بودجه برنامه ششم سیستم سامانه سادا تعریف شد، تا همه اموال دولتی در آن به ثبت برسد.

وی در خصوص مدیریت بدهی‌ها و مطالبات دولت یادآور شد: در استان خوزستان دستگاه‌های دولتی 25 هزار و 600 میلیارد تومان مطالبه و در مقابل 61 هزار و 280 میلیارد تومان هم بدهی و تعهد دارند.

صدری با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در خصوص ساماندهی اتوموبیل ها انجام گرفته است، بیان داشت: در سال 96 به تعداد 138 خودرو مجوز داده شد و در سال 97 این تعداد به 104 خدرو رسیده است. در راستای سیاست های انقباضی که تکلیفی است که قانون بر عهده دستگاه های اجرایی گذاشته است تا خدمات را برون سپاری کنند، تا سال 93 بر اساس آخرین آمار یک هزار و 860 خودروی پلاک سفید در دستگاه‌های دولتی وجود داشت،که این آمار در سال جاری به 126 مورد کاهش پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار