رئیس پلیس امنیت عمومی استان تاکید کرد: اماکن مهمان‌پذیر از اسكان و پذيرش اتباع غيرمجاز و بي هويت خودداري کنند.
کد خبر: ۶۶۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳ 27 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، سرهنگ پیام کاویانی، از اتباع ایرانی خواست، هنگام اخذ رواديد از سفارتخانه‌ها، مراقب اشخاص جاعل و كلاهبردار در اطراف سفارتخانه‌ها باشند، و در مسافرت به خارج از كشور، گذرنامه و مدارک هويتي خود را به افراد ناشناس تحويل ندهند.

وی گفت: هموطنان هنگام ثبت‌نام در تورهای سياحتي و زيارتي، صرفاً از آژانس‌های معتبر داراي مجوز سازمان هواپيمايي و حج و زيارت استفاده کرده و حتماً شماره تماس شخصي، نشاني و تلفن سفارت و نمايندگي هاي سياسي جمهوري اسلامي ايران در كشور مقصد را همراه داشته باشند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان در ادامه با تاکید بر دقت افراد به تاريخ اعتبار گذرنامه، افزود: قبل از مسافرت با فرهنگ و قوانين جاري در مورد تردد و اقامت خارجيان در كشور مقصد آشنايي حاصل كنيد.

سرهنگ کاویانی سپس ضمن تاکید بر حفظ و نگهداري اسناد مسافرتي به خصوص گذرنامه و رواديد، تصریح کرد: هموطنان از تبديل دلار، خارج از صرافي هاي مجاز و توسط اتباع خارجي خودداري کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم، در خاتمه بر ضرورت اخذ نظريه از پليس مهاجرت و گذرنامه در ازدواج با تبعه خارجي تاکید کرد و گفت: اماکن مهمان پذیر از اسكان، پذيرش و همچنین به كارگيري اتباع خارجي غيرمجاز و بي هويت خودداري و حضور آن ها را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار