رئیس دامپزشکی شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم گفت: شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم از مهم‌ترین تولیدکننده‌های محصولات لبنی در سطح کشور است که در مدت ۸ ماه امسال بالغ بر ۳۴ هزار و ۸۰ تن شیر خام در این دو شهرستان تولید شده است.
کد خبر: ۶۹۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ 18 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ مهدی سلوکانه با اشاره به ظرفیت تولیدات مرغ گوشتی در شهرستان بهارستان اظهار داشت: 8 واحد طیور گوشتی در رباط‌کریم و بهارستان وجود دارد که 2 واحد از این مرغداری‌ها فعال است.

وی از تولید 82 تن گوشت مرغ صنعتی در 8 ماه امسال در بهارستان و رباط‌کریم خبر داد و افزود: در این مدت بالغ بر 55 هزار قطعه در واحدهای مرغداری گوشتی شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم جوجه‌ریزی شده است.

رئیس دامپزشکی شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم با اشاره به بهبود قابل ملاحظه‌ شاخص‌های پرورشی مرغ گوشتی در این دو شهرستان بیان کرد: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ به بهبود مدیریت واحدهای مرغداری رباط‌کریم و بهارستان از لحاظ افزایش سطح دانش و معلومات مرغداران، بهبود کیفیت ساخت و ساز واحدهای مرغداری، رعایت مسائل قرنطینه‌ا‌ی و بهداشتی و غیره سبب شده شاخص‌های پرورش مرغ گوشتی در این شهرستان‌ها تا حدودی بهبود پیدا کند.

سلوکانه در پایان با بیان اینکه شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم را از مهم‌ترین تولیدکننده‌های محصولات لبنی در سطح کشور است خاطرنشان کرد: در مدت 8 ماه امسال بالغ بر 34 هزار و 80 تن شیر خام در این دو شهرستان تولید شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار