مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران:
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیاح گفت: استان تهران باید با بهره‌گیری از شبکه‌سازی فرهنگی و توانمندسازی نهاد نماز جمعه به یک کمربندی فرهنگی تبدیل شود.
کد خبر: ۶۹۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 20 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ حجت‌الاسلام محمود سیاح ظهر امروز در جمع امام‌جمعه، اعضای ستاد نماز جمعه بخش صفادشت با تأکید بر اینکه فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی باید به جریان فرهنگی تبدیل شود گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی مصداق جریان سازی فرهنگی است و این امر به‌صورت خودجوش انجام می‌گیرد و هیچ جریان غیرفرهنگی نمی‌تواند مقابل آن قرار گیرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیاح یکی از مؤثرترین اقدامات قرارگاه فرهنگی را تبلیغ و اطلاع‌رسانی دانست و تأکید کرد: ستادهای نماز جمعه باید با توجه به ظرفیت‌های بومی تقویت‌شده و اخبار آن به‌روز اطلاع‌رسانی شود.
وی با تأکید بر لزوم شبکه‌سازی فرهنگی افزود: همسان‌سازی و هم افزایی بهترین راهکار برای تقویت فعالیت های فرهنگی در نقاط مختلف نماز جمعه در جهت یک هدف مقدس است.  
سیاح با اشاره به اینکه نماز جمعه در 38 نقطه از استان تهران بر پا می‌شود افزود: نماز جمعه باید تبدیل به جریان فرهنگی  شده و  ذائقه مردم را شیرین کند .
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران با اشاره به اهمیت، تنوع مطالب و نقد حکیمانه در خطبه‌های نماز جمعه گفت: نماز جمعه پایگاه مردمی حکومت و ولایت است و تمام تلاش‌ها باید در راستای تحقق منویات امام خامنه‌ای باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار