مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: رقابت‌های دسته دوم بسکتبال دانشگاه آزاد با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز شده و تا جمعه 16 مرداد ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 03 August 2015

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: رقابت‌های دسته دوم بسکتبال دانشگاه آزاد با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز شده و تا جمعه 16 مرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس؛ غلامرضا خاکساری  اظهار کرد: بر اساس پیشنهادی که به سازمان مرکزی ارائه شد میزبانی مسابقات بسکتبال دختران در دو دسته اول و دوم به همدان واگذار شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های دسته اول هفته گذشته با حضور هشت تیم برگزار شد که با نایب قهرمانی تیم همدان به پایان رسید، گفت: این عنوان یکی از بهترین عناوین کسب شده طی سال‌های اخیر بود.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خاطرنشان کرد: رقابت‌های دسته دوم بسکتبال با حضور 14 تیم نیز از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز شده و تا جمعه 16 مرداد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد همدان برای برگزاری مسابقات مشکلی ندارد، ادامه داد: مسئولان دانشگاه در میزبانی مسابقات ورزشی به دنبال ارائه میزبانی مطلوب هستند.

خاکساری یادآور شد: برگزاری این مسابقات تقریباً دو هفته دانشگاه را در بخش‌های مختلف درگیر کرده که برای انجام و میزبانی موفق آن همه امکانات را فراهم کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل سازمان مرکزی کمیته فنی این رقابت‌ها باید تشکیل شود، گفت: شب گذشته در مراسم قرعه‌کشی یکی از سرپرستان برای حضور در کمیته فنی انتخاب شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد همدان افزود: بر این اساس رئیس دانشگاه واحد همدان، مدیر تربیت بدنی واحد، مسئول حقوقی دانشگاه، سرپرست فنی مسابقات و یکی از سرپرستان به انتخاب اعضا عضو کمیته انضباطی خواهند بود.

وی ادامه داد: در حاشیه مسابقات دسته دوم برنامه‌های فرهنگی و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی شهر همدان برای تیم‌ها در نظر گرفته شده است.

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه آزاد سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز شده و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی(ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان برگزاری این مسابقات در پایان رقابت‌های دسته دوم، دو تیم برتر به دسته اول صعود کرده و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار