آقایان نماینده !عدم همراهی شما با وزیر آموزش پرورش به استان واقعا تأسف بار است چرا که جامعه فرهنگیان حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه دارند .
کد خبر: ۷۱۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 25 February 2019

تابناک ایلام  مجتبی کاور :: بخشی عظیمی از جامعه استان ایلام را فرهنگیان تشکیل می دهند همان هایی که همچون شمع می تابند تا دانش آموزان الفبای خواندن و نوشتن یاد بگیرند .بدون شک همه جامعه ما از وکیل ،وزیر، نماینده مجلس و... مدیون و مرهون تلاش های بی فقه آنها هستند .

سفر دو روزه وزیر آموزش پرورش و همراهان وی به استان ایلام یک فرصت مناسب برای بیان مطالبات و خواسته های به حق این قشر عظیم مرزدار بود ، تا حداقل در شرایط پرتلاطم اقتصادی گره و لو اندک از انبوه مشکلات آنها با پاراف یک نامه از وزیر حل شود چرا که امروز بسیاری از این قشر عظیم و فرهیخته دغدغه های فراوان از جمله حق نوار مرزی ، دریافت سنوات، مشکلات معیشیتی ، بیمه تکمیلی و.. همراه خود در کلاس درس و زندگی روزمره دارند .

گرچه نگارنده معتقد است که برای حل مشکلات این قشر موثر در جامعه نمایندگان مجلس به صورت ویژه باید ورود پیدا کنند ولی سفر بطحایی به استان فرصت بسیار مناسبی بود که متاسفانه در این سفر هیچ یک از نمایندگان استان وی را همراهی نکردند ودر واقع مجمع نمایندگان استان فرصت سوزی کردند تا فرصت سازی برای دفاع از خانواده بزرگ فرهنگیان در استان !

عدم همراهی وزیر آمورزش و پرورش از سوی نمایندگان استان ظلم بزرگی به نظام آموزشی استان بود چرا که همین عدم توجه نمایندگان به سیستم آموزش پرورش در استان سبب شده تا افراد دیگر در پایتخت برای فرهنگیان نسخه پیچی وسهم خواهی کنند و در واقع آموزش پرورش استان را از مسیر اصلی خود که تعلیم وتربیت می باشد به حاشیه های سیاسی و جولان برای قدرت نمایی خود تبدیل کنند به راستی در چنین شرایطی قطار آموزش و پروش استان روی ریل خواهد رفت یا به خارج از ریل هدایت می شود آقایان نماینده ؟!

آقایان نماینده !آیا هیچ می دانید که بسیاری از فرهنگیان استان بعد از کلاس درس برای حل مشکلات خود و خانواده مسافرکشی یا شغل دوم دست و پا کرده اند تا شاید بتوانند چرخ زندگی را ولو اندک بچرخانند ! به راستی ایام تبلیغات انتخابات و وعده های بی عمل خود در باب این قشر عظیم و تاثیر گذار را به یاد دارید که چگونه در هر مجلس و محفل از آنها نام می بردید حال چه شد که در سفر دو روزه وزیر به استان، پایتخت نشینی را ترجیح دادید ؟!

آقای کاظم زاده رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام ! به راستی اگر وزیر کشور دو روز در ایلام حضور پیدا می کرد این چنین وی را همراهی نمی کردی؟ بدون شک نه، چرا که به خاطر فرماندار شدن باجناقتان هم که شده بود زحمت سفر و همراهی با وزیر را برای خشنودی استاندار قطعا به جان می خریدی !

آقای امینی بدون شک مثال چراغی که به خانه رواست و به مسجد حرام است را بارها در کلاس درس بر زبان خود جاری کردی!حال چه شده که اینگونه به مشکلات همکاران و همسنگران علم و تربیت که بدون شک در رسیدن شما به صندلی بهارستان نقش موثری داشتند در سفر دو روزه وزیر آموزش وپرورش به ایلام وی را همراهی نکردی ! مگر نه وکالت مردم را برای بیان مشکلات به عهده گرفتید پس عدم همراهی شما چه دلیلی می تواند داشته باشد که اینگونه به مشکلات همکاران خود بی اهمیت باشید ؟!

در این سفر گویا قرار شده که جلال میرزایی وزیر آموزش وپرورش را همراهی کند که برخی قبل از سفر وی به استان ،زمینه برای ایجاد به حاشیه راندن سفر وزیر برنامه ریزی کرده بودند که جلال از همراهی با وزیر منصرف می شود ولی ای کاش وی وزیر را همراهی می کرد و از مشکلات و حقوق فرهنگیان و دانش آموزانی که هنوز در کانکس درس میخوانند دفاع می کرد چرا که نقد نماینده از طرف مردم امری عادی است !

آقایان نماینده !عدم همراهی شما با وزیر آموزش پرورش به استان واقعا تأسف بار است چرا که جامعه فرهنگیان حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه دارند .

ای کاش نمایندگان استان سوگندنامه قانون اساسی طبق اصل ۶۷ ، که در روز اول نمایندگی مراسم تحلیف ،در مجلس را به جا آوردند عمل می کردند چرا که برابر آمار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام حدود1856کلاس درس در این استان محروم ،فاقد سیستم گرمایشی هستند و سفر وزیر آموزش و پرورش فرصت مناسبی برای مطالبه کردن اعتبار برای تجهیز این کلاس ها بود ولی گویا عزل ونصب های نزدیکان  برای نمایندگان ارجعیت دارد !!

آقایان نماینده !ای کاش به اندازه دادستان جوان ایلام احساس مسئولیت می کردید که چگونه به عنوان مدعی العموم به ساماندهی سیستم گرمایشی مدارس این استان ورود کرد و به آنها فرصت   48ساعته داد ولی شما که با رای مردم وکالت آنها را به عهده گرفتید این چنین با اقتدار در خصوص مشکلات ورود پیدا کردید ؟!

درپایان متن سوگند نامه که برابر اصل 67قانون اساسی در مراسم تحلیف به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ابتدای نمایندگی آن را به جا آوردید جهت اطلاع و یاد آوری در ذیل این یاداشت برای شما درج میکنم که درحال حاضر شما دقیقا کجای کار هستید ؟!

بسم‏ الله‏ الرحمن‏ الرحیم‏

«من در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌کنم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم. همچنین ودیعه‌ای که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم، و در انجام وظایف وکالت، ‌امانت و تقوا را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی اطاعت کنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آنان را مدنظر داشته باشم./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دلیل عدم همراهی میرزایی رو که همه میدونن.اگه میومد باز نمیزاشتن سخنرانی کنه انقد که دنبال تخریب ایشون هستند
آموزگار چرداول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
میرزایی تا زمانی که تحت مدیریت مشایی ایلام جناب سنگین وزن هستند راه به جایی نمی برد و حمایت از ایشان ضرر مطلق است. حیف است تابناک با این همه مخاطب و بیان مشکلات مردم و معلمان از ایشان حمایت می کند. میرزایی حتی توان ارتباط به یاران خودش را هم ندارد و این ارتباط توسط همان فرد معروف کنترل میشود. البته تاریخ مصرفش تمام شده است و ان شاء الله ما مردمان چرداول و هلیلان جواب دندان شکنی به ایشان و مشاورش خواهیم داد. شما هم دیگه کم بهش بها بدین این آقا شورش درآورده فقط سیروان و بدره بقیه مردم برن تعطیلات. سر وقت می فهمه چه بر سرش خواهیم آورد وه امید خدا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار