نمایشگاه نخستین سالانه پوستر و تصوير سازی مازندران با همکاری خانه هنرمندان شهرستان ساری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گشایش یافت.
کد خبر: ۷۲۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 02 March 2019

نمایشگاه نخستین سالانه پوستر و تصوير سازی مازندران با همکاری خانه هنرمندان شهرستان ساری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گشایش یافت.

 رییس هیئت مدیره خانه هنرمندان شهرستان ساری توسعه هنری و ايجاد فضای همدلی و آماده سازی محيطی مناسب برای رشد استعدادهای جوانان علاقمند را از اهداف این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: نمایشگاه نخستین سالانه پوستر و تصوير سازی مازندران در دو بخش پوستر و تصوير سازی آثار هنرمندان به نمایش گذاشته شده است.
عبدالرضا اتحاد با اشاره به ارسال 400 اثر در مرحله نخست به دبیرخانه جشنواره، از راهیابی 180 اثر به مرحله نهایی جشنواره خبر داد و افزود: حضور 30 اثر از کشور های اکوادور، امارات، آمریکا، مکزیک، لهستان، هلند و مجارستان از نقاط قوت نمایشگاه نخستین سالانه پوستر و تصوير سازی مازندران بوده و آرماندو میلانی (ایتالیا) از داوران مرحله نهایی این جشنواره گرافیکی است.
رییس هیئت مدیره خانه هنرمندان شهرستان ساری به داوری دوباره آثار منتخب هنرمندان ملی و برخی از هنرمندان بین المللی اشاره کرد و گفت: در هر بخش پوستر و تصوير سازي 3 اثر و در مجموع 6 اثر به عنوان آثار منتخب معرفي شده و در جلسه اختتامیه جشنواره (12 اسفند امسال) که در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار می جوایز اهدا خواهد شد.
آثار این نمایشگاه تا 12 اسفند در سالن نمايشگاه اداره کل ارشاد اسلامی مازندران برای بازدید عموم آزاد است.
http://www.iribnews.ir/009vwr

اخبار مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار