رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از حضور فعال یک‌هزار و 956 نفر در برنامه‌های اوقات فراغت ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 05 August 2015

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از حضور فعال یک‌هزار و 956 نفر در برنامه‌های اوقات فراغت ورزشی خبر داد.

به گزارش فارس؛کیانوش سلیمانی  با اشاره به شرکت ورزشکاران تویسرکان در مسابقات کیک‌بوکسینگ انتخابی استان اظهار کرد: این مسابقات با رقابت تیم‌های اسدآباد، کبودراهنگ، رزن، کنگاور، نهاوند، همدان، ملایر و تویسرکان به میزبانی همدان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت بین ورزشکاران رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان بود، خاطرنشان کرد: تیم تویسرکان در بخش تیمی این مسابقات مقام چهارمی را به خود اختصاص داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان در خصوص نتایج انفرادی این رقابت‌ها اضافه کرد: حسین و مهدی گمار مقام نخست و اکبر گمار مقام سوم رده سنی نونهالان را کسب کردند.

وی ادامه داد: محمدرضا آینه‌وند و حمیدرضا عبدالمالکی مشترکاً مقاوم اول، مهدی جامه‌در و محمد‌رضا عبدالملکی به ترتیب مقام دوم و سوم رده سنی نوجوانان این رقابت‌ها را کسب کردند.

سلیمانی ادامه داد: بانوان کیک‌بوکسینگ‌کار تویسرکان نیز در مسابقات انتخابی استان با تیم‌های همدان، پایگاه نوژه، کبودراهنگ، بهار، نهاوند، ملایر در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مسابقه دادند.

وی با اشاره به کسب مقام سوم رده سنی نونهالان توسط مبینا زنگنه، خاطرنشان کرد: الهام زنگنه و حدیث شیرازی مقام نخست، الناز رستمی و زینب عبدالرحیمی مقام دوم و نرجس نجمی و فهیمه سیف‌اللهی مقام سوم رده نوجوانان را به نام خود رقم زدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به ثبت مقام دومی رده سنی جوانان توسط زهرا زارعی افزود: راضیه الوندی و آرزوی عمو‌شاهی مقام نخست، مهدیه علیقارداشی مقام دوم و زهرا ترکاشوند و زهرا فضلی و راضیه ظاهری مقام سوم رده سنی بزرگسالان را به خود اختصاص دادند.

وی به رقابت کشتی‌‌گیر پیشکسوت کشتی از تویسرکان در مسابقات استانی به میزبانی خانه کشتی همدان اشاره کرد و گفت: عسگری تکلو در این مسابقات موفق به کسب مقام نخست وزن 69 کیلوگرم در گروه E شد.

سلیمانی از برگزاری مسابقه سه‌جانبه سپک‌تاکرا به میزبانی تویسرکان در سالن ورزشی 2 هزار نفری الغدیر خبر داد و گفت: تیم‌های کرمانشاه با پنج بازیکن ملی‌پوش و قزوین با دو بازیکن ملی‌پوش در این رقابت‌ها حاضر بودند.

وی با اشاره به اینکه در مسابقه سه‌جانبه سپک‌تاکرا 10 بازی در دو رشته رِگو و دبل انجام شد، اظهار کرد: تیم‌های کرمانشاه، قزوین و تویسرکان به ترتیب مقام اول تا سوم را این مسابقات به نام خود ثبت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از حضور یکی از بازیکنان تیم سپک‌تاکرا تویسرکان در مسابقات لیگ برتر خبر داد و خاطرنشان کرد: این بازیکن تویسرکانی در قالب تیم سپک‌تاکرا قزوین در مسابقات لیگ برتر رقابت خواهد کرد.

وی از حضور فعال یک‌هزار و 956 نفر در برنامه‌های اوقات فراغت ورزشی خبر داد و افزود: دانش‌آموزان در قالب کلاس‌های اوقافت فراغت از 31 رشته ورزشی با توجه به علاقه‌ خود استفاده می‌کنند.

سلیمانی افزود: رشته‌های ورزشی فوتبال، تنیس، پینگ‌پنگ، والیبال، کشتی، تکواندو، بسکتبال، ژیمناستیک، بدنسازی، آمادگی جسمانی، صخره‌نوردی، کبدی، بوکس، شنا، فوتسال و... برای دوستداران ورزش در تویسرکان فعال است.

وی خاطرنشان کرد: 13 باشگاه ورزشی خصوصی نیز با بیشترین استقبال از رشته بدنسازی در تویسرکان به ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش در شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار