با آغاز طرح استقبال از بهار در شهرستان پیشوا از توابع استان تهران این شهر از هم اینک خود را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده می کند.
کد خبر: ۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱ 23 February 2015

معاون خدمات شهری شهرداری پیشوا در گفت و گو با ایرنا ضمن اعلام شروع اجرای طرح استقبال از بهار افزود: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرارسیدن عید نوروز، ستاد استقبال از بهار در شهرداری شهرستان پیشوا تشکیل شده تا شرایط لازم برای اجرای برنامه های نوروزی و آماده سازی امکانات برای پذیرایی از میهمانان را فراهم کند.

مجتبی نظری گفت: این ستاد با همکاری مسوولین واحدهای زیباسازی، تاسیسات، امورشهر، موتوری، آتش نشانی و خدمات ایمنی، رفع مزاحمت های شهری و حمل و نقل و ترافیک تشکیل شده و با اجرای طرح های مختلف شهر را برای فرارسیدن ایام نوروز آماده می کنند.

وی نظافت و زیباسازی معابر، از ترمیم روکش آسفالت، نوسازی مبلمان شهری ، نصب ست های ورزشی ، رنگ آمیزی جداول ، نصب پایه چراغ های روشنایی، لایروبی جوی ها و تعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، جمع آوری خط کشی ترافیکی معابر از جمله فعالیت های ستاد استقبال از بهار در شهرستان پیشوا یاد کرد.

نظری افزود: گل گاری میادین و بلوارهای شهرستان، جمع آوری خودروهای فرسوده، ترمیم پیاده روهای شهر و نصب المان های شهری از دیگر فعالیت های شهرداری پیشوا در اجرای طرح استقبال از بهار می باشد.

وی گفت: بیش از پنج هزار مترمربع از فضای سبز شهر پیشوا با استفاده از شش هزار گلدان گل شب بو، پامچال، بنفشه و همیشه بهار گلکاری شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه همکاری و مساعدت شهروندان، شاهد شهری زیبا برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی در این شهرستان باشیم.

هرساله با فرارسیدن بهار شمار زیادی از میهمانان نوروزی به شهر پیشوا از توابع استان تهران به لحاظ داشتن آب و هوای خوب و جاذبه های دیدنی فراوان سفر می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار