مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: ۶ سالن ورزشی نیمه‌کاره در ملایر وجود دارد که سال گذشته هیچ اعتباری برای آن‌ها در نظر گرفته نشده.
کد خبر: ۷۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 08 August 2015
مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: ۶ سالن ورزشی نیمه‌کاره در ملایر وجود دارد که سال گذشته هیچ اعتباری برای آن‌ها در نظر گرفته نشده.

به گزارش تسنیم؛ کاوه برخورداری ظهر امروز در دومین نشست کمیسیون ورزش شورای شهر ملایر اظهار داشت: ورزش و آموزش و پرورش دو نهاد هستند، به این معنا که سازمان و اداری نیستند و در نتیجه تنها سازمانی که متولی و پاسخگوی آن‌ها نیست و باید به همه جامعه پاسخگو باشند.

وی افزود: در بحث ورزش با دو موضوع در ملایر رو به‌رو هستیم که موضوع اول بحث فرهنگی است، چرا ما در سال‌های گذشته که زیرساخت‌ها کمتر بودند، قهرمانان بیشتری داشتیم بنابر این نگاه باید تغییر کند و این مسئله جای آسیب‌شناسی در جلسه‌ای تخصصی دارد.

برخورداری موضوع بعدی را بحث زیرساخت‌ها دانست و گفت: در آموزش و پرورش امکانات ما محدود است، ولی آن‌ها را در اختیار ورزش قرار داده‌ایم، برای نمونه در سال گذشته میزبان همایش کوهنوردی بودیم و یا خوابگاه مدارس ما در اختیار تیم‌های ورزشی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ۶ سالن ورزشی نیمه کاره در شهرستان وجود دارد که سال گذشته هیچ اعتباری برای آن‌ها در نظر گرفته نشد، گفت: در اردوگاه فجر ملایر زمینه‌ای مساعد برای توسعه ورزش وجود دارد.

برخورداری اظهار داشت: سال گذشته المپیاد ورزشی را در مدارس برگزار کردیم و برنامه جدید برای امسال نیز این است که تیم‌های المپیادهای مدرسه‌ای در تمام سطوح ارتقاء پیدا کنند که این کاری بسیار ارزشمند است.

وی افزود: زمین چمن آموزش و پرورش ملایر سرمایه مهمی است، ولی سالن برای خوابگاه تیم‌ها نداشته و همچنین در بحث آبرسانی آن نیز با مشکل مواجه هستیم و با چنگ و دندان آن را نگاه داشته‌ایم و با این شرایط طولی نمی‌کشد که اگر پشتیبانی نشود، زمین از بین می‌رود.

برخورداری با تاکید بر استفاده از فضای ورزشی مدارس تصریح کرد: از نیروی انسانی متخصصی بهره‌مند هستیم، اما شرایط برای آن‌ها در زمینه استعدادیابی فراهم نشده است، ضمن اینکه در شهرستان ملایر انگیزه همکاران ورزشی به دلیل برخوردهای مختلف پایین و بالا می‌شود، زیرا در عرصه‌ای حمایت شده و سالن‌ها و ورزش رونق می‌گیرد، ولی اگر این حمایت نباشد، افت پیدا می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار