معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از وجود ۵۶ مرکز نگهداری توانبخشی معلولان تحت نظارت بهزیستی در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 02 May 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی، نشست مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مدیران مراکز نگهداری توانبخشی غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی برگزار شد.

دکتر رضوان مدنی در این نشست گفت : افراد در هر جایگاه، مقام و مسئولیتی که بر عهده دارند دو نکته مهم را باید در دستور کار خود قرار دهد، ابتدا امید و اتکا به خدا و تلاش برای جلب رضای او و سپس برنامه ریزی و مدیریت صحیح در امورات محوله که مدیران مراکز نگهداری ، توانبخشی ، بازپروری ، آموزشی و رفاهی معلولان و مددجویان نیز باید چنین باشند و بنده به عنوان وکیل مدافع شما مدیران مراکز پیگیر مشکلات و مطالبات شما از مراجع ذی صلاح در سطوح بالاتر خواهم بود.

وی با اشاره به انجام بازرسی ها و بازدیدها از مراکز نگهداری معلولان، عنوان کرد: هدف این کار مچ گیری نیست، بلکه اصلاح نواقص در راستای رسیدن به شرایط ایده آل است.

دکتر اختیاری معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این نشست از وجود ۵۶ مرکز نگهداری معلولان جسمی حرکتی -روانی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت:
از این تعداد ۱۵ مرکز شبانه روزی با نگهداری ۱۰۴۶ مددجو و مابقی مراکز روزانه هستند که ظرفیت پذیرش بیش از ۱۲۰۰ مددجو را دارند.

هدیه چراغی نیز به عنوان نماینده تشکلهای مراکز غیر دولتی به نمایندگی از مدیران مراکز به برخی از مشکلات موجود از قبیل چالشهای مالی،درمانی، دستورالعملها و پرسنلی اشاره کرد و خواستار حمایتها و پیگیریها از طرف مسئولین سازمان بهزیستی و دیگر نهادهای مرتبط شد.

در پایان این نشست با اهدای لوحی از توجه و ارتباط مستقیم دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی با مراکز غیر دولتی تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار