همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (ص) و روز ملّی دختران و دهه کرامت بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی و ورزشی و آموزشی در قالب برگزاری کلاسهای آموزش آسیبهای اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و همایش روز ملبی دختران برگزار می شود.
کد خبر: ۷۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 15 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری مهر مشاور فرماندار شهرستان محمودآباد در امور بانوان  از اجرای ۲۰ برنامه به مناسبت روز دختران در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (ص) و روز ملّی دختران و دهه کرامت بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی و ورزشی و آموزشی در قالب برگزاری کلاسهای آموزش آسیبهای اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و همایش روز ملبی دختران و همچنین تجلیل از دختران برتر برگزار می شود.
وی در تشریح برنامه های شاخص شهرستان محمودآباد به برگزاری همایش شهرستانی دختران خورشید در شهر سرخرود و برگزاری آیین تجلیل از برترینهای مسابقات فرهنگی و هنری و مذهبی و دیدار با بیماران صعب العلاج دختر و بازدید از دختران و بانوان خود اشتغال و کارآفرین اشاره کرد و گفت: امسال برای اولین بار از دختران نفرات برتر در کنکور سراسری ۹۴ تجلیل خواهد شد.
مسئول دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به  اهمیت تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی گفت: به همت این دفتر و با همکاری دستگاههای فرهنگی شهرستان تاکنون چهار جشنواره زوجهای خوشبخت ویژه زوجین جوان و بیش از ۱۰ کارگاه آموزشی در مدارس و کانون فرهنگی و تربیتی با موضوع تحکیم بنیان خانواده و فرزند پروری، شبکه های مجازی، سلامت جسمی و روحی برای اولیاء دانش آموزان و خانواده ها در شهرستان محمودآباد اجرا شده است.
وی همچنین از راه اندازی بازاچه دائمی زنان سرپرست خانوار در محمودآباد خبر داد و گفت: هفته آتی در نشست مشترک با فرماندار محترم و شهردار و اعضای شورای شهر و مدیران ادارات شهرستان محمودآباد در خصوص محل جغرافیایی این بازار تصمیم گیری خواهیم کرد.
محمدزاده گفت: از سوی دفتر امور بانوان فرمانداری محمودآباد ۲۵ نفر جهت دریافت تسهیلات بانکی کارآفرینی تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال و تسهیلات خود اشتغالی تا سقف ۲۰ میلیون ریال معرفی شدند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار