رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف قریب به 9 کیلوگرم هروئین از یک سوداگر مرگ خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 15 August 2015
سرهنگ محمد بخشنده در این‌باره گفت: در ساعت 8 صبح روز 21 مرداد ماه امسال طرح مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح حوزه استحفاظی سرکلانتری نهم به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در این عملیات 8 کیلو و 980گرم هروئین از یکی از مواد فروشان و عاملان توزیع هرویین در جنوب پایتخت کشف شد، در توضیح این عملیات افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه در منطقه قیامدشت فردی به هویت "کیوان" اقدام به توزیع گسترده هروئین کرده است؛ تحقیقات ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در این رابطه آغاز و پس از اطمینان از صحت ماجرا موضوع به مقام قضایی منعکس شد.

بخشنده با اشاره به موافقت مقام قضایی برای اجرای این طرح گفت: اکیپی از ماموران با حکم قضایی از سوی بازپرس دادسرای شهر ری در ساعت 17 روز 21 مرداد ماه به قیامدشت اعزام و طبق موازین شرعی و اسلامی وارد منزل شدند اما در منزل باز بوده و کسی داخل آن حضور نداشت تا اینکه پس ازمدتی فردی به هویت کیوان وارد منزل شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران اقدام به دستگیری این فرد و بازرسی از وی و منزلش کردند، گفت: پس از بازرسی از منزل مقدار 8 کیلو و 980گرم هرویین و مقادیری مواد پیش ساز هروین کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد:از خودروی متهم مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد افیونی کشف و مواد مکشوفه به همراه متهم و مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

به گفته بخشنده، متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار