دبیر جبهه پیروان خط رهبری همدان گفت: از دولتمردان صبر می خواهیم و درخواست داریم دیپلماسی خنده را در داخل کشور نیز اجرا کنند.
کد خبر: ۷۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 15 August 2015

دبیر جبهه پیروان خط رهبری همدان گفت: از دولتمردان صبر می خواهیم و درخواست داریم دیپلماسی خنده را در داخل کشور نیز اجرا کنند.

به گزارش مهر؛محمود الفت درمراسم افتتاح دفترجامعه اسلامی فرهنگیان استان همدان سالروز آزادی اسرا و بازگشت آنها به میهن را تبریک گفت و با بیان اینکه جبهه پیروان خط رهبری متشکل از ۱۸ گروه است، اظهار داشت: جبهه پیروان خط رهبری در گذشته در استان همدان ۹ گروه بود که اکنون به ۱۲ گروه افزایش پیدا کرده است که برخی مجوز استانی دارند و برخی در حال گرفتن مجوز استانی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از این تشکل های جبهه پیروان خط امام جامعه اسلامی فرهنگیان است که اخیرا شکل گرفته و دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی است، بیان کرد: ظرفیت بالقوه جبهه پیروان خط امام در رابطه با حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری و حاکمیت ارزش ها محقق شود.

دبیر جبهه پیروان خط رهبری همدان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اند، ادامه داد: از دولت بر آمده از رای ملت و تنفیذ رهبری حمایت می کنیم و از هیچ کوششی در برابر موفقیت دولت کوتاهی نمی کنیم.

الفت با بیان اینکه انتقاد را هم به عنوان اصلاح امور مد نظر داریم و به این معنی است که کمک حال دولت باشیم، عنوان کرد: با کسی عقد اخوت نبسته ایم و به کسی هم چک سفید نداده ایم و آنجه وظیفه قانونی حکم کند عمل می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از دولتمردان صبر می خواهیم و درخواست داریم دیپلماسی خنده را در داخل کشور نیز اجرا کنند، عنوان کرد: تک صدایی با همدلی همخوانی ندارد و به جای جواب نقادان دهان بستن را صلاح نمی دانیم چراکه تبعیت از رهبری باید در عمل محقق شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برخی مطرح می کنند که نیاز به جذب سمن و تشکل ها داریم، اظهار داشت: نیاز به شرایطی داریم که از سنتی کار کردن خارج شویم چراکه احزاب در نزدیک انتخابات طلوع و بعد از انتخابات افول می کند.

امیر خجسته با بیان اینکه چه کسی باید بگوید که نماینده با مردم چه کار کرد درحالی که این بر عهده اجزاب است، بیان کرد: تمام کسانی که در انتخابات با رای مردم روی کار می آیند باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان ۲۴۰ حزب ثبت شده است که فقط ۳۰ حزب فعال هستند، عنوان کرد: تحریب کار افراد ضعیف و ناتوان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اعلام قانون اجزاب در آینده نزدیک خبر داد و افزود: قانون احزاب به صورت کامل و جامع در نظر گرفته شده است.

خجسته با بیان اینکه احزابی که می خواهند از دین خارج شوند باید بروند چراکه احزاب باید اسلامی باشند، بیان کرد: فرهنگیان اثرگذار و آینده ساز هستند و امیدواریم جامعه اسلامی فرهنگیان در چهارچوب خط امام حرکت کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار