با حضور مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان از محصولات زیست محیطی تولیدی شركت صنایع شیر ایران رونمایی شد.
کد خبر: ۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ 25 February 2015
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در سومین روز از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست طی مراسمی از پلاستیکهای تجزیه پذیر و خوراک دام و طیور تولیدی از محصولات برگشتی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) با حضور محمد هادی حیدرزاده، مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان و همچنین علیرضا مهدوی شاهرودی، مشاور استاندار و مدیرکل اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران رونمایی شد.

لازم به ذکر است که برای نخستین بار شرکت صنایع شیر ایران اقدام به تولید محصولات پلاستیکی زیست تخریب پذیر برای بسته بندی محصولات لبنی خود از پلاستیکهای پلی اتیلنی،پلی پروپیلنی و سایر مواد کرده است.

در همین راستا این پلاستیک ها که با حضور افزودنی مواد تولید می شوند برخلاف پلاستیکهای معمولی در حضور عوامل زیستی مختلف قابلیت برگشت به طبیعت را دارا بوده و این شرکت با اخذ پروانه ساخت و بهره برداری از مراجع قانونی کشور اقدام به تولید این محصول نموده است.

گفتنی است، که این شرکت محصولات برگشتی خود را با فرآیندی ویژه تبدیل به خوراک دام و طیور نموده که این عمل باعث صرفه جویی در مصرف خوراک دام و کاهش نیاز به واردات این محصولات خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار