جلسه رای اعنماد وزیر پیشنهادی وزارتخانه «آموزش و پرورش»
نمایندگان در جلسه علنی امروز-سه شنبه-مجلس شورای اسلامی صلاحیت محسن حاجی میرزایی را برای تصدی وزارت آموزش و پرورش بررسی و نهایتا با تصدی وی به عنوان وزیر آموزش و پرورش موافقت کردند.
کد خبر: ۷۷۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 03 September 2019

نمایندگان مجلس شورای اسلامی محسن حاجی میرزایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب کردند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز-سه شنبه-مجلس شورای اسلامی صلاحیت محسن حاجی میرزایی را برای تصدی وزارت آموزش و پرورش بررسی و نهایتا با تصدی وی به عنوان وزیر آموزش و پرورش موافقت کردند. حاجی میرزایی با ۲۰۰ رای موافق، ۴۸ رای مخالف و ۷ رای ممتنع از ۲۵۵ نماینده حاضر به عنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب شد.

به گزارش تابناک، جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به محسن حاجی‌میرزایی، وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه «آموزش و پررش» صبح امروز به ریاست علی لاریجانی و با حضور رئیس‌جمهور در مجلس آغاز شد.

به گزارش تابناک، پس از استعفای عجیب سید محمد بطحایی در 16 خرداد 1398 برای حضور در انتخابات مجلس شورای سالامی سرانجام حسن روحانی محسن حاجی میرزایی را به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای احراز پست وزارت «آموزش و پرورش» به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

همچنین در ابتدای حلسه رئیس‌جمهور از فرصت 30 دقیقه‌ای خود در این جلسه برای بررسی وضعیت منطقه و شرایط کشور استفاده کرد. وی  در قسمیت از سخنان خود درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: ما هر آنچه برای آینده کشور می‌خواهیم از معنویت، نشاط، پیشرفت اقتصادی و صنعتی، اشتغال و قدرت ملی همه از آموزش و پرورش آغاز می‌شود. ما 14 میلیون دانش‌آموز به عنوان امانت مردم در اختیار داریم که این سرمایه بزرگی است و بیش از 900 هزار نفر هم بار مسئولیت آموزش و پرورش را بر دوش دارند. من برای این وزارتخانه 9 نفر را در ذهن داشتم و به آقای حاجی میرزایی رسیدم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار