مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم از اجرایی شدن طرح جلوگیری از کار اتباع خارجی غیر مجاز و کودکان در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 19 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم، نصرالله بازوند در همایش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی محیط کار با رویکرد اعتیاد در سالن همایش های اداره کل اصناف، افزود: برنامه ریزی های خاصی برای جلوگیری از فعالیت این افراد در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: تاثیر روانی که یک فرد معتاد در محیط کار روی دیگران می گذارد، بسیار زیاد است، از همین رو آموزش های مهارتی را در راستای فعالیت خود قرار دادیم تا شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی باشیم.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید همراه یکدیگر باشند، گفت: در همه استان ها برنامه ریزی برای کاهش آسیبهای اجتماعی صورت گرفته است.

بازوند خاطرنشان کرد: امروز رویکرد دستگاه های اجرایی پیشگیری از وقوع حادثه است که در این حوزه رهبر معظم انقلاب نیز توصیه کرده اند که مدیران و مردم به سمت پیشگیری از وقوع حادثه بروند.

همایش حساس سازی محیط های کار با هدف پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با رویکرد اعتیاد ه با مشارکت فرماندهی انتظامی، اداره کل بهزیستی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و با حضور اصناف، تشکلهای کارگری و کارفرمایی و مسوولان در سالن همایش اتاق اصناف قم برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار