اعلام اسامی؛
حجت الاسلام مرادی گفت: برگزیدگان مرحله نهایی یازدهمین جشنواره علامه حلی در استان مرکزی تقدیر شدند
کد خبر: ۸۰۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 21 December 2019

 

حجت الاسلاممحمود مرادی از اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره علامه حلی استان مرکزی خبر داد و گفت: این افراد در مراسمی همزمان با هفته پژوهش  با حضور دبیرکشوری جشنواره و نماینده معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور حجت الاسلام مازنی  تقدیر شدند.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی افزود: مقالات خصائص امامت از نظر شیعه و سنی، عوامل دین‌گریزی جوانان، ادله عقلی و نقلی عصمت امام (ع، در بخش مقالات سطح دو و  آثار و نتایج دعای فرج حضرت صاحب الزمان، در بخش مقاله سطح سه  و نقد محتوایی احادیث ناظر به جنین شناسی با تاکید بر مصداق شناسی ترابط علم و دین، واکاوی زیبایی‌های بلاغی در آیات ناظر به جنین شناسی، سیره عملی امام رضا (ع) در ایجاد انگیزه و نشاط درکلاس درس دینی دانش‌آموزان متوسطه، در بخش مقالات سطح ۴ حایز رتبه شدند.

 

وی ادامه داد: بررسی زندگی ام سلمه (س) ابعاد فردی و اجتماعی، ویژگی‌های مرد موفق در زندگی از منظر آیات و روایات، ویژگی‌های زنان رجعت کننده، مضرات ثروت و ثروت‌اندوزی از منظر قرآن و روایات، موضع گیری شش امام اول در برابر غالیان در بخش تحقیق پایانی سطح ۲ حاز رتبه شدند.

 

مرادی با بیان اینکه در بخش کتاب «کتاب خودکم بینی» از علیرضا دسترنج در گروه اخلاق و تربیت برگزیده رتبه سوم شد ادامه داد: پایان نامه سطح ۳ و ۴ هیچ اثر حائز رتبه نشده است و کتاب سطح ۳ و ۴ هم برگزیده نداشت.

 

وی گفت: در بخش ویژه جشنواره اثر «چشم انداز علامه شهید سید محمد باقر صدر (رحمه الله) از اقتصاد (مقاله سطح ۲)» از مهدی آریان فرد برگزیده رتبه ۲ شد.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی اظهار کرد: با انتشار فراخوان جشنواره علامه حلی ۵۸۰ اثر از طلاب استان مرکزی به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از بررسی و داوری آثار ۲۵ اثر به مرحله کشوری راه یافت که از این تعداد ۱۵ اثر از برادران و ۱۰ اثر از خواهران طلبه در استان است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برگزیدگان استانی این جشنواره جهت رقابت کشوری به دبیرخانه مرکزی جشنواره در قم ارسال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار