مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: امسال سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله کشوری به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 26 August 2015
حجت‌الاسلام سید محمدباقر حسینی‌اراکی در آئین افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی در کرمانشاه، اظهار کرد: درک نیکوی قرآن کریم طبق فرمایش امام علی(ع)، دل‌ها را بهاری می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم از ابتکارات سازمان اوقاف است و هر دستگاه اجرایی که این مسابقات را برگزار کند زیر نظر این سازمان باید باشد.

وی از میزبانی کرمانشاه برای برگزاری سی و هشتمین دوره سراسری قرآن کریم در مرحله کشوری خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان مرحله شهرستانی باید با تمام تلاش خود سهمیه بالایی را برای مسابقات کشوری کسب کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کرمانشاه دارای قاریان و نخبگان قرآنی بسیاری است که با اتحاد با هم می‌توانند در مسابقات کشوری و بین‌المللی به خوبی بدرخشند.

به گفته حسینی‌اراکی، قاریان و نخبگان قرآنی کرمانشاهی در دوره‌های گذشته در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم حائز رتبه‌های برتر بوده و این استعداد هم‌چنان در آنها وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: برگزیدگان مسابقات مرحله شهرستانی در کلاس‌های آموزشی برای حضور در مسابقات کشوری شرکت کرده و پس از کسب سهمیه برای شرکت در مسابقات بین‌المللی در این کلاس‌ها حضور می‌یابند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار