سارقان ماشین های سواری در تویسرکان به دام پلیس افتادند
کد خبر: ۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ 28 February 2015

 فرمانده ناحیه انتظامی تویسرکان گفت: سارقان چهار دستگاه ماشین سواری از نوع پراید با انجام تحقیقات ضربتی به دام پلیس افتادند.

سرهنگ قاسم قربانی  در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر کشف ماشین های سرقت شده، وسایل و لوازمی از سارقین کشف شد که متعلق به تویسرکان نیست و این به معنای فعالیت باندی و گروهی این سارقان است.

وی اضافه کرد: سارقان دستگیر شده غیر بومی هستند که اگر دستگیر نمی شدند، روند سرقت ماشین های سواری در شهرستان دردسر ساز می شد.

قربانی با اذعان بر اینکه از شواهد برمی آید که سارقان در شهرستان های مجاور نیز دست به سرقت زده اند ادامه داد: یک مورد سرقت پراید در شهر فرسفج نیز گزارش شده که تلاش برای دستگیری سارق آن همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: وضعیت عمومی شهرستان تویسرکان از نظر شاخصه های انتظامی در جایگاه خوبی قرار دارد و تویسرکان یکی از سه شهرستانی است که وقوع جرم در آنها در سال جاری کاهش محسوس داشته است.

قربانی خاطر نشان کرد: در 11 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، سرقت در شهرستان تویسرکان به میزان 30 درصد کاهش یافته و جرائم خشن نیز با کاهش 70 درصدی مواجه شده است.

فرمانده ناحیه انتظامی تویسرکان همچنین با اشاره به استفاده از ظرفیت همیاران پلیس و پلیس های افتخاری در ایام نوروز در شهرستان اضافه کرد: تا کنون 160 نفر در این بخش پذیرش شده اند که 90 نفر از این تعداد را آقایان و 70 نفر را بانوان تشکیل می دهند.

وی اذعان کرد: برای پذیرش پلیس های افتخاری و همیاران پلیس علاوه بر رصد پرونده سوء پیشینه داوطلبان، مصاحبه امنیتی و حفاظتی و تحقیقات عمومی و محلی نیز انجام می شود.

قربانی یادآور شد: مراجعات حضوری به پلیس در تویسرکان نزدیک به 53 درصد کاهش یافته و همکاری ها و تعاملات مردمی از طرق های دیگر 117 درصد رشد داشته است.

وی متذکر شد: پرونده پلیسی همه جرایم وقوع یافته در سال 93 بجز یک مورد سرقت مقداری طلا بسته شده که البته پیگیری های این پرونده نیز به مرحله نتیجه گیری نزدیک شده است.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در جنوب کوه الوند با برخورداری از بیش از 103 هزار نفر جمعیت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار