حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه بیان کرد: در دیداری که با وزیر میراث فرهنگی داشتیم موضوع ثبت جهانی منبت مورد بحث قرار گرفت که وزیر این برند‌های ملی و جهانی را زمینه بسیار مناسبی برای رونق تولید و اشتغال دانست که ملایر نیز از این ظرفیت بی‌نظیر بهره‌مند شده است.
کد خبر: ۸۴۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 06 May 2020
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری بیمه تاکسیداران ملایر در دیدار با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام آزادیخواه با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار کرد: در این نشست به مشکلات تاکسیداران ملایر به ویژه بیمه و خدمات‌رسانی آنان به مردم در شرایط کرونا اشاره شد.

وی بیمه این قشر را ضروری خواند و گفت: دکتر سالاری قول مساعد داد هر تعداد تاکسیدار و لیست مصوبی که شهرداری ملایر تایید کند، بیمه آن‌ها انجام خواهد شد.

عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم تقویت بنیه کیفی، خدماتی و درمانی بیمارستان دکتر غرضی همچون تقویت درمانگاه، تجهیزات، پزشکان متخصص و فوق تخصص را از دیگر اولویت‌های مطرح شده در این نشست برشمرد و افزود: مقرر شد با رایزنی وزارت بهداشت، به زودی با ورود تیمی به ملایر، تمام نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان به ویژه درمانی بررسی و احصا شود و سهم سازمان تامین اجتماعی هر چه بود، اعلام و در موعد مقرر توسط این سازمان تامین شود.

وی اولویت مهم دیگر در این نشست را موضوع صدور، تعویض و تمدید دفترچه‌های بیمه و ایجاد نارضایتی برای مردم دانست و افزود: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول مساعد داد این مشکل به زودی حل خواهد شد و شرایط صدور، تعویض و تمدید اعتبار دفترچه با ساماندهی جدید در خردادماه عرضه می‌شود.

اعطای تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان اجرای طرح فراز در ملایر

آزادیخواه در ادامه به دیدار خود با وزیر جهاد کشاورزی در روز گذشته با اشاره به تاسیس دو شهرک گلخانه‌ای در ملایر افزود: از وزیر درخواست کردیم تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان احداث واحد در این شهرک‌ها تخصیص یابد و نیازمندی‌های توسعه محصولات گلخانه‌ای این شهرستان رفع شود.

وی با اشاره به اجرای طرح فراز در سطح باغات انگور این شهرستان طی سه سال از ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ در سطح ۶۰۰ هکتار، خواستار تخصیص اعتبار لازم از طریق کمک‌های بلاعوض و پرداخت تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این نشست وزیر جهاد کشاورزی نیز دستورات لازم مبنی بر پیگیری و اجرایی شدن این درخواست‌ها را به معاون امور باغبانی وزارت جهاد و مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور صادر کرد.

وی گفت: اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی قنوات و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی کانال‌های آبرسانی کشاورزی شهرستان ملایر از دیگر درخواست‌های ما در این دیدار بود که دستورات لازم به معاون آب و خاک صادر شد.

 آزادی‌خواه بیان کرد: در دیداری که با وزیر میراث فرهنگی داشتیم موضوع ثبت جهانی منبت مورد بحث قرار گرفت که وزیر این برند‌های ملی و جهانی را زمینه بسیار مناسبی برای رونق تولید و اشتغال دانست که ملایر نیز از این ظرفیت بی‌نظیر بهره‌مند شده است.

وی افزود: در این دیدار از وزیر خواستیم با توجه به محدودیت دولت در اعتبارات، بخش خصوصی برای مرمت بافت فرسوده و بنا‌های تاریخی مشارکت کند.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس دهم بیان کرد: شرایط ارز و دلار موجب رونق صنعت گردشگری و جذب گردشگر شده که امیدواریم بتوانیم هر چه بیشتر صنعت توریسم و گردشگری کشور را تقویت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار