رئیس تعمیرات پالایشگاه گاز ایلام؛
رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه این شرکت برای تعمیرات اساسی سالیانه آماده می شود،گفت:با وجود تاثيرات ناشي از ویروس كرونا بر فعاليتها، اين امور در حال برنامه ريزي براي انجام موفقيت آميز تعميرات اساسي مي باشد.
کد خبر: ۸۴۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲ 12 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛مسعود مرشدی افزود:تعمیرات اساسی شرکت‌های پالایشی کشور به صورت دوره‌ای و عموماً سالیانه با هماهنگی دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در فصول گرم سال با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده انجام می‌شود.

  وی اظهار داشت: هدف از انجام تعمیرات اساسی، نوسازی و آماده به کار نمودن تجهیزات فرآیندی پالایشگاه برای بالا بردن قابلیت اطمینان دستگاه ها و تولید مستمر، شامل نوسازی و بازسازی تجهیزات ثابت، تعمیرات دوره ای دستگاه ها و تجهیزات دوار، تعمیرات پیشگیرانه تجهیزات برقی و ابزار دقیق می باشد.

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در تعميرات اساسي پيش رو بيش از ٥٠ تجهيز ثابت شامل انواع ظروف تحت فشار، مخازن، برج و غیره و همچنين تعميرات بیش از ٢٥٠ مورد انواع شيرهاي كنترلي، psv و غیره، بيش از ٨٠ مورد تجهيز دوار شامل انواع كمپرسورها و پمپها و فن هاي هوايي و بيش از دو هزار تجهيز برقي و ابزاردقيقي و انجام طرح هاي اصلاحي، بازرسي خطوط و غیره برنامه ريزي شده است و تا قبل از زمان شروع تعميرات اساسي، ملزومات انجام كار آماده خواهد شد.

مرشدی افزود: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال"جهش تولید" نامگذاری شده است،این شرکت برنامه های مدونی برای پایداری تولید در دست اقدام دارد که با انجام موفقيت آميز تعميرات اساسي، پايداري توليد در پالايشگاه محقق خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار