کد خبر: ۸۶۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 12 June 2020
 

امام جمعه شهرستان رودبارجنوب گفت: از مجلس انتظار داریم تفکر جهادی را احیا کند و مایه سرافرازی و عزت بیشتر جمهوری اسلامی بشود.

احیای تفکر جهادی را از مجلس انتظار داریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: تفکر و عمل جهادی مایه سرافرازی و عزت است از این مجلس انتظار داریم تفکر جهادی را احیا کند و مایه سرافرازی و عزت بیشتر جمهوری اسلامی بشود.

او همچنین گفت: پیامبر اکرم (ص) در همه فتنه‌ها و بلا‌های زمان خودش استقامت می‌کردند ما نیز با الگو گیری از سیره رسول خدا (ص) باید در مقابل فتنه‌های دشمنان استقامت و صبر داشته باشیم

گروهی همچنین گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از حرکت جهادی تیم نفت کش‌های اعزامی به کشور ونزوئلا تشکر کردند اگر ما این تفکر را در همه زمینه‌ها حاکم کنیم دیگر شاهد این همه گرانی و مشکلات نخواهیم بود

امام جمعه رودبار گفت: حرف و اعتقاد امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال بعد از انقلاب در سیاست خارجی دفاع از مظلومان عالم و مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

او افزود: اساس نظام آمریکا بر دروغ و جنایت و تبعیض بنا شده و این اعتراضات سراسری و بی سابقه به خاطر همین موضوع می‌باشد

امام جمعه رودبار افزود: آمریکائی‌ها مدعی حقوق بشر هستند، اما خودشان به صورت مستقیم حقوق بشر را در کشورشان نقض می‌کنند

او در ادامه افزود: ان شاالله این جنبش عدالت خواهی که در سراسر جهان به راه افتاده باعث افول و نابودی بیشتر استکبار و مخصوصا آمریکا خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار