حجت الاسلام احمدحسین فلاحی با تاکید به اینکه امروز مردم نیاز به توجه بیشتری دارند و فشار اقتصادی بالاست گفت: مردم در عرصه مسکن و معیشت زیر فشار هستند که باید با همت مسوولان از این شرایط رد شویم.
کد خبر: ۸۹۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 24 August 2020
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات نظام باید به مردم گفته شود بر لزوم مقابله با تحریف تاکید کرد.

به گزارش فارس، فلاحی در مراسم افتتاح ساختمان بیمه سلامت همدان با گرامیداشت روز پزشک و یاد و خاطره بیش از ۲۰۰ پزشک و پرستار عرصه سلامت با شیوع کرونا اظهار کرد: قدردان زحمات افرادی هستیم که در حوزه سلامت تلاش کرده‌اند تا خدمات قابل توجهی را ارائه دهند و برای مشکلات و دغدغه‌های مردم قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی در حوزه بیمه سلامت در استان صورت گرفته است گفت: طیفی از جامعه فاقد هر نوع بیمه، زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند که این بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه بیمه سلامت عزیزان بیش از وظایف خود خدمات ارائه می‌دهند گفت: با طرح وسع‌سنجی آمار ارائه خدمت تغییر کرده و کمتر شده، اما باز همچنان بالاست و زحمات بر دوش عوامل بیمه سلامت است.

وی با اشاره به هفته دولت عنوان کرد: یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری این است که مسوولان عملکرد‌ها را به اطلاع مردم برسانند که با توجه به مشکلات و گرفتاری مردم این مهم باعث امیدآفرینی است.

فلاحی با تاکید به اینکه باید مردم بدانند نظام اسلامی برای خدمت به مردم تلاش می‌کند افزود: این روز‌ها با وجود تحریم و در زمانی که فشار اقتصادی زیاد است ارائه خدمات متوقف نشده که باید آن‌ها را اطلاع‌رسانی کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات عمرانی و اقتصادی با وجود مشکلات اقتصادی متوقف نشده و ما باید این عمکرد‌ها را به اطلاع مردم برسانیم خواستار توجه به این مهم شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: ۴۱ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و گرفتار انواع ظالمانه‌ترین تحریم‌ها قرار گرفته‌ایم که یکی از این‌ها به حوزه سلامت برمی‌گردد.

وی از تلاش‌های حوزه سلامت خصوصا از وزیر بهداشت تشکر کرد و افزود: ایشان در جایی فرمودند که بسیاری از تحریم‌ها را توسط شهید سردار سلیمانی دور زده‌ایم و واقعا نقش آن شهید بزرگوار موثر بود که یاد و خاطره‌اش را گرامی می‌داریم.

فلاحی با بیان اینکه خطر تحریف را باید جدی گرفت افزود: اگر به این امر توجه نکنیم همان حادثه‌ای که در مسیر جهان اسلام پیش آمد و نهایت به حادثه غم‌بار کربلا ختم شد را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه باید در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی به این موضوع توجه کرد افزود: مسوولان باید خدمات را به اطلاع مردم برسانند که اگر این مهم توجه نشود خطر تحریف وجود دارد و عملکرد ۴۰ ساله نظام اسلامی را زیر سوال خواهند برد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: کشوری که بر پایه‌های محکم اقتصادی و نیرو‌های انسانی توانسته از بحران‌ها عبور کند و چهل سال شرایط تحریم را تحمل کند بسیار ستودنی است.

وی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری آینده ایران روشن است که امیدوارم در عرصه خدمت به مردم توفیقی حاصل شود و بتوانیم در این راستا قدم‌های مهمی برداریم.

فلاحی با تاکید به اینکه امروز مردم نیاز به توجه بیشتری دارند و فشار اقتصادی بالاست گفت: مردم در عرصه مسکن و معیشت زیر فشار هستند که باید با همت مسوولان از این شرایط رد شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار